1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar çocuklarını desteklerl…

"Onlar çocuklarını desteklerler."

Çeviri:They support their children.

May 1, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

bulent.yas

They support the children olmazmı

July 18, 2014

C0S4R

Senin cümlende onlar çocukları destekler demişsin.Ama cümlede "çocuklarını" isteniyor


Selcen_Ozturk

"çocuklarını" anlamı vermek içni gerekli


OLIVIAJOHN4880

Onların demek çünkü.


Rashida72

Destekler is a verb, but back up isn't. So I prefer support the children. And please if you are going to answer me please do it in English because I just started learning Turkish. Thanks a lot :)


C0S4R

what do u want to know ? u can use backup in here too... No problem about it. Cos it has same meaning with support or help.


Lingosia

they support to their children neden yanlış to yu nasıl kullanıyoruz


znurAkyol

They support the children yazdim olmadi . Bu zamana kadar bu sekilde yapmistim simdi neden their


brktrnc

their "onların" ifadesini katıyor the "children" ,"çocuklar" olarak ifade edilir.Onların çocukları demek içinse "Their Children" demek zorundayız.


sezginacun

They support the them children. Niye olmadı them onların olmazmı?


C0S4R

them children diye birşey olmaz. Them tek başına kullanılır.


Omer.Karaer

"they are support their children" kabul etmesi gerekmezmiydi.


OLIVIAJOHN4880

They are=Onlar.... dır.

NE ALÂKA CEVAPLA?


yagmur_123

They supports their childrens neden olmuyor :((


Nazanasan

"Children " zaten cocuklar demek. Cogul eki olan 's' gereksiz.


Nazanasan

Ayrica fiile 's' eki, ozne 3. Tekil sahis oldugunda getirilir. Oysa ozne cogul.


Burak_Ozsoy

Bu cümleyi anladığımı sanmıyorum :))


DDmathers

They are support their child olmaz mi


lmz0l

back up ne anlama geliyordu ?


alpkaan12

encourage neden olmaz ?


Tunabey_20

They are supports their kids neden olmaz


Beowulf1234

Neden 'are' yok ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.