1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The milk and the water"

"The milk and the water"

Çeviri:Süt ve su

May 1, 2014

12 Yorum


Mesutov

Su ingilizceden the yi kaldirsalar daha çabuk öğreniriz valla

September 6, 2014

Onur777

Kesinlikle

January 15, 2015

Aucan11

Sütü ve Suyu daha uygun olmaz mıydı?

January 14, 2015

fearles02

Kadinin konusmasi hic anlasilmiyo yaw

October 26, 2014

alican1934

kadının konuşmasından anlamıyom bişey doru düzgün

January 29, 2015

EmirAsdgsf

Kadın deil yengeniz olur beyler

February 28, 2015

sagolera_23

sjsjsjsjsjsjs

May 12, 2016

bayramemir1

"THE" = Ömür törpüsü :D

August 4, 2019

qs0818

bence de bu the olmasa daha iyi olur, adamin kafasi karisiyor resmen

September 2, 2015

ersin08

Kadın and'i sanki in gibi söylüyor; tabi anlamsız ama telaffuz kötü.

September 18, 2016

ShabbyAziz

Ingilizlerde bazen "and" "n" gibi yazılıp, okuna biliyor. Onun için kadın okuyunca and yerine n diyo

August 6, 2019

gkhan3caca

Milk and derken k ile a yi hemen ard arda okuyor milk den sonra sesiz harf gelseydi normal anlaşilir olurdu ama burada k den sonra sesli geldigi icin birlikte okuyor yani milk den sonra soyle deseydi milk drink ses oldugu icin durup soyluyoruz

March 3, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.