1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The milk and the water"

"The milk and the water"

Çeviri:Süt ve su

May 1, 2014

20 Yorum


Mesutov

Su ingilizceden the yi kaldirsalar daha çabuk öğreniriz valla


AhmedSalih61

Daha hızlı yazmamızı sağlar


Aucan11

Sütü ve Suyu daha uygun olmaz mıydı?


Ezgi414746

O zaman onun suyu onun sütü gibi olması lazım ama


AtakEcrin

O zaman mantıklı olmazdı


bayramemir1

"THE" = Ömür törpüsü :D


fearles02

Kadinin konusmasi hic anlasilmiyo yaw


alican1934

kadının konuşmasından anlamıyom bişey doru düzgün


DilaAydn3

The cümlede ne anlama geliyo koymasak ne oluyo bilen varsa söyleyebilir mi


EmirAsdgsf

Kadın deil yengeniz olur beyler


AtakEcrin

Abla teyze de olabilir


Melihakr1

Bu the kafamızı karıştırıyo


ersin08

Kadın and'i sanki in gibi söylüyor; tabi anlamsız ama telaffuz kötü.


puppycorn99

The olmazsa bence daha kötü olur hanımlar ve beyler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.