"Вы женщины."

Çeviri:Siz kadınsınız.

July 29, 2018

8 Yorum


hanter753954

siz bayansınız dedim yanlış kabul etti :(

October 12, 2018

Karganadam

Щ ve Ш farkı nedir, ikincisini kullanınca yanlış olduğunu belirtti.

July 29, 2018

FatullaM

Fark şudur ki,1'i sert diğeri ise yumşaq sesleniyor ш sert щ ise yumşaq, yazılış ve deyilişe dikkat etmek lazım.

February 13, 2019

PandaTheKiller

burada türkçeye çevirmeniz bekleniyor

August 13, 2018

BilginerMucan

Burada yasli bir bayan soz konusu olsa bile soru yanlis...esim yabanci ona sormak zorunda kaldim..)))))вы женщина ...olmaliydi.!!

December 27, 2018

Lia830308

Вь yazmaq olmur axi azb herfile yazmaq lazim olur o da sehfdi

January 8, 2019

frid162383

siz kadınsız yazdım yalnış dedi

February 13, 2019

Neda296005

kadınsız olmaz kadınsınız demelisin tamamiyle farklı anlam taşıyor

March 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.