1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie sind die Arbeitgeberinne…

"Sie sind die Arbeitgeberinnen!"

Çeviri:Onlar işverenler!

July 30, 2018

10 Yorum


meltem52190im

Türkçede "Onlar işveren" kullanılır. Kabul edilmeli.


humetin

Onlar kadın işverenler (Kabul edilmiyor !!!)

die Arbeitgeberin - die Arbeitgeberinnen

der Arbeitgeber - die Arbeitgeber


humetin

Kadın işverenler onlar.


MustafaKIL347179

Türkçe özne başta tümleç ortada yüklem sonda olur. Bir kere bu kuralı bilecksin.Sonra yorum yazacaksın okey!.


humetin

İşverenler onlar.


humetin

Onlar işveren (Kabul edilmiyor !)


MustafaKIL347179

Çoğul olduğu içindir.


humetin

Onlar işverendir.


humetin

Sie sind die Arbeitgeberinnen, die die Rechunungen bezahlen. =


humetin

Sie sind Freunde.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.