"Jem obiad."

Tłumaczenie:I eat lunch.

May 1, 2014

25 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


KamilKrzac

Dlaczego eat a nie eating ?


tmokry

Eating to czas present countinouos, czyli czynność długa, która jest wykonywana w tej chwili.

Osoba + am, is, are + czasownik z końcówką ing

W tym przykładzie chodziło im o ogólną czynność, że ja jem obiad (ogólnie)


Maksymilian.12

Bo niema tam jednej żeczy która musiała by tu być


Freudian.Flip

DINNER - główny posiłek, jedzony po południu lub w środku dnia (definicja za dictionary.com) ,czyli zazwyczaj obiad. Jednak jako synonim podawany jest wyraz 'SUPPER', więc także kolacja. Żeby było zabawniej, dowiedziałem się właśnie, iż wyraz DINNER pochodzi z j. francuskiego (1300) "disner", gdzie początkowo oznaczał ....UWAGA!... śniadanie, potem lunch. W angielskim zawsze używane przy określeniu głównego posiłku w środku dnia, zmiana na popołudniowy zaczęła się wraz z pojawieniem się sfery społeczeństwa zwanej z ang. "fashionable classes", czyli innymi słowy - z modą.


JuliaCezar6

"Zmiana na popołudniowy"? O co tu chodzi?


MordaJs

LUNCH to posiłek po śniadaniu i przed obiadem. Uwarzam że powinno być DINNER.


mgszewczyk

Nie. Należy zacząć od "uważam" i przecinka w odpowiednim miejscu.


Dawior

Dlaczego jest "I am eating lunch". I am to znaczy ja jestem. Chyba że o czymś nie wiem


Alexio76

present continuous


_.inga._

prezent continous ._ .


JanKowalsk268878

I am eating dinner !


Kinia118

I am eating lunch to poprawna odpowiedź


AGNIESZKA46506

Prawidłową odpowiedź pokazuje mi "I eat lunch". Tym bardziej moje zaskoczenie było, że spośród rozsypanki słów nie mam takich wyrazów do wyboru. Wybrałam z dostępnych "I am eating lunch" i oczywiście jest źle. No ale jak miałam zrobić inaczej skoro wyrazy podane są błędne...


Marysia.Pusia

Ja uczyłam sięże diner to obiat a lunch drugie śniadanie


Magge926296

a dlaczego tlumaczycie jem obiad na biore obiad take a lunch ?


Aneta279400

Dlaczego "I am"? Myślałam ze "I am" oznacza jestem. Mógłby ktoś mi wytłumaczyć?


tmokry

I am znaczy ja jestem. Ale także używamy I am w czasie present countinouos.

Osoba + am, is, are + czasownik z końcówką ing


_.inga._

present continous ;)


Werciaxxx

Powinno być Dinner a nie Lunch


_.inga._

znowu powinno być continous a pokazuje że poprawna odpowiedź to "I eat lunch"


Ida507603

Super ćwiczenia ☺


Wiesia905283

Dlaczego obiad raz znaczy dinner innym razem lunch może śniadanie też będzie dinner


Maria961378

Dlaczego w tm pytaniu obiad to lunch a w poprzednim obiad to dinner i wykazujecie błąd??


GrzegorzBi741220

Normalni anglicy mówią I have a dinner


IrenaCh.

Dlaczego raz "obiad" nazywa się "dinner" a raz obiad nazywa się "lunch" i jeżeli zastosuję to zamiennie, to wtedy nie zawsze jest uznawane, przecież w poleceniu nie jest podawana godzina tego posiłku

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.