"Onlar yemeklerini bitirdiler."

Çeviri:They finished their meal.

May 1, 2014

8 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

falconxd

"They finished their foods" neden olmuyor?Yemekleri kelimesi çogul olduğuna göre food kelimesine neden "s" takısı gelmiyor?

December 17, 2014

falconblue

Meal tekil ve cogul ayni anlamda mi?


omercito

Meal dediğimizde sadece bir öğünü ifade ediyoruz.

"I had one meal today. - Bugün bir öğün yedim." (E.g. - "Breakfast" OR "lunch" OR "dinner"...)

Meals dediğimizde ise birden fazla öğünden bahsetmiş oluyoruz.

"I had two meals today. - Bugün iki öğün yedim. (E.g. - "Lunch AND dinner" OR "Breakfast AND lunch"...)


aratopuz

Aynen your nereden cıktı


Aysegulcanfdn

Ben aradaki your ne alaka anlamadim ?


serkan965921

Bende your a takildim senin yemeklerini bitirdiler olsa anlarim ama bu sekilde biraz alakasiz gibi sanki


Vingianezzar

'They have finished their meal' neden yanlış?


Kinevart

yanlış değil. farklı cevap alternatiflerini raporlamak gerekiyor. bu şekilde gelişiyor site.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.