Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My children run."

Çeviri:Benim çocuklarım koşarlar.

4 yıl önce

8 Yorum


kevserrabia

1 tane harfi yanlis yazsan bile kabul etmiyor bazen kelimenin sonunda s harfi olmadigi halde yavas bile oynatsam sanki s varmis gibi konusuyor ve cok hizli konusuyor

3 yıl önce

nderDomu

Benim çocuğum koşar neden olmadı

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Child= çocuk, Children= çocuklar.

3 yıl önce

nildeniz62

çünkü benim çocuğum değil çocuklarım

3 yıl önce

eylulbasak09

Anlamiyor

3 yıl önce

HalilMert56

Saa

2 yıl önce

ya-5

Annamı ne yardım eder misiniz . lütfen

2 yıl önce

rili13

Yanliş söylüyolar

1 yıl önce