"Mychildrenrun."

Çeviri:Benim çocuklarım koşarlar.

4 yıl önce

10 Yorum


kevserrabia

1 tane harfi yanlis yazsan bile kabul etmiyor bazen kelimenin sonunda s harfi olmadigi halde yavas bile oynatsam sanki s varmis gibi konusuyor ve cok hizli konusuyor

4 yıl önce

eylulbasak09

Anlamiyor

3 yıl önce

HalilMert56

Saa

3 yıl önce

nderDomu

Benim çocuğum koşar neden olmadı

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Child= çocuk, Children= çocuklar.

4 yıl önce

kumsal770533

Çünkü children çoğuludur.eğer child olsaydı dedigin dogru olurdu.

1 ay önce

nildeniz62

çünkü benim çocuğum değil çocuklarım

4 yıl önce

min306588

Çocuklarım olmalı çünkü çoğul

2 ay önce

ya-5

Annamı ne yardım eder misiniz . lütfen

3 yıl önce

rili13

Yanliş söylüyolar

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.