Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Also, helfen sie uns?"

Çeviri:O halde bize yardım edecekler mi?

0
2 hafta önce

4 Yorum


Gluslu0

cek cak ( werde) yok ki

0
Cevap ver2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Also, werden sie uns helfen?
Aynı anlam. Almanca'da, geleceğin kastedildiği açık olduğunda, gelecekteki zaman yerine şimdiki zamanı kullanabilirsiniz.

0
Cevap ver2 hafta önce

Gluslu0

teşekkür ederim

0
Cevap ver2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Rica ederim :)

0
Cevap ver2 hafta önce