"Also, helfen sie uns?"

Çeviri:O halde bize yardım edecekler mi?

2 ay önce

4 Yorum


Gluslu0

cek cak ( werde) yok ki

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Also, werden sie uns helfen?
Aynı anlam. Almanca'da, geleceğin kastedildiği açık olduğunda, gelecekteki zaman yerine şimdiki zamanı kullanabilirsiniz.

2 ay önce

Gluslu0

teşekkür ederim

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Rica ederim :)

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.