1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Я ем суши, а пюре не ем."

"Я ем суши, а пюре не ем."

Çeviri:Ben suşi yiyorum, ama püre yemiyorum.

August 1, 2018

18 Yorum


Rrahimee

Ben suşi yiyorum ama püre yemiyorum kabul etmiyor niye


AliKandemi11

Dizilimi hatali cünkü ayni hatayi bende yapıyorum


UmutCan119151

Sistem hatasından oluyor kasıyor ara sıra o sebepten dolayı


Imaginary12

Çünkü "а" "ama" demek değil, "ve" anlamına geliyor


DisasterGa

-sa -se eklerinin verdiği anlama gelebilir. Ayrıca, (ancak,ama..) vs. anlamlara da gelmektedir.


Tuba553779

Geniş zaman olarak da tercüme edilir mi?


MetinAydinn

Ben suşi yerim ama püre yemem.

Ben suşi yiyorum ama püre yemiyorum.

Her iki şekilde yazılıp kabul edilebilir. İngilizce gibi pek fazla geniş zaman, şimdiki zaman detayları yok.


Ender_M_G

Kabul etmedi. Geniş zaman yazdım


Mehdisgrov

Neden "я не ем борш" cümlesinde hareket önde oluyoda bu cümlede en sonda oluyo onu anlamadım?


arminasenawalker

İngilizce gibi düşün İngilizcede "I don't eat sushi" derken de fiil önde geliyor mesela ama biz çevirirken "Ben suşi yemiyorum" diye çeviriyoruz Bunlar cümle yapısı yani :)


Ayberk862839

Ben de anlamadım biri yazarsa çok sevinirim


M.Fth1

püre karşıladım.


seydi45

Ama yerine fakat yazdım kabul etmedi A aynı zamanda fakat demektir


bayan_ingilizce

Ama yerine fakat yazdım olmuyor niye

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.