1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Ему нравится тихая музыка."

"Ему нравится тихая музыка."

Çeviri:O, sessiz müzikten hoşlanır.

August 1, 2018

7 Yorum


Met1342

Sessiz müzik????


meteulku_

Gürültüsüz, çok düşük sesli müzik anlamında burada.


Mahmut679337

Merhaba, bir kere yanlış çeviri. Есу - onun demektir. Doğru çeviri - onun sessiz müzik hoşuna gidiyor olacak. Doğru senin çeviri anlamı ifade ediyor ama bu sefer milletin kafası karışıyor ему ve он zamirleri aynı anlama gelmiş oluyor


Bugaltir

Bunu soracaktım ему он arasındaki farkı siz cevap verdiniz.


aatay626142

İsmim -E hali duygulardan bahsedilirken kullanılır. Ему, ona demektir. Cümle doğru.


aatay626142

Örneğin мне не нравится громкая музыка

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.