"Ему нравится тихая музыка."

Çeviri:O, sessiz müzikten hoşlanır.

August 1, 2018

4 Yorum


Mahmut679337

Merhaba, bir kere yanlış çeviri. Есу - onun demektir. Doğru çeviri - onun sessiz müzik hoşuna gidiyor olacak. Doğru senin çeviri anlamı ifade ediyor ama bu sefer milletin kafası karışıyor ему ve он zamirleri aynı anlama gelmiş oluyor

October 14, 2018

Bugaltir

Bunu soracaktım ему он arasındaki farkı siz cevap verdiniz.

February 13, 2019

Mehtab962856

Sessiz müzik????

August 1, 2018

Altruist_

Gürültüsüz, çok düşük sesli müzik anlamında burada.

August 1, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.