"Chove, e eu trabalho em uma sala fria."

Tradução:Pluvas, kaj mi laboras en malvarma ĉambro.

August 1, 2018

11 Comentários
Esta conversa está trancada.


MarcoAurli648322

O adjetivo deve sempre anteceder o substantivo, é isso?


SkyLevy

Dekstre, dankon Marcio!


Celioluzverde

MarcoAurli648322:

É mais comum o adjetivo vir antes do substantivo, mas pode vir depois, também, pois a ordem das palavras na frase em E-o não é rígida.


DaniloTheognoses

Ĉambro é sala ou quarto? Eu coloquei sala antes e deu errado, agora falam que é sala. E outra "Ĉu vi loĝas en bona ĉambro" quem mora em um quarto ou sala!? Qual seria a tradução de ĉambro neste contexto? Apartamento? República? Dormitório?


Almir_Loureiro

Ĉambro - quarto, sala, ambiente, cômodo. Tem-se que observar o contexto. Apartamento - apartamento. República - respubliko. No caso seria komunaĉambro. Em e-congreso - komunaloĝejo. Dormitório - dormĉambro. PS - Theognoses (ĉu greka?)


Celioluzverde

Boa pergunte, DaniloTheognoses!

Excelente a resposta do Almir_Loureiro. Apenas acrescento a sugestão de sempre consultar o PIV: https://vortaro.net/#%C4%89ambro_kd que é sempre muito elucidativo e é o Dicionário Oficial do Esperanto.

Um pormenor que acho bom abordar, também, é que não se deve fazer “kunmetaĵo” de adjetivo+substantivo (sequência inválida). Pode ser substantivo+substantivo ou advérbio+substantivo. Assim, diríamos:

komuna ĉambro, komuna loĝejo, dormĉambro (ou dormoĉambro).

PIV:

ĉambr/o:

1 Ĉiu el la dividoj de domo, apartigitaj unu de la alia per muroj aŭ septoj, k komunikiĝantaj per pordoj: eniru en viajn ĉambrojn k ŝlosu viajn pordojn post vi X; mi disĵetis la pecetojn en ĉiujn angulojn de la ĉambro Z; labori en sia ĉambro; apud mia loĝejo estas lueblaj tri ĉambroj Z; kvarĉambra apartamento; malluma ĉambro (kamero); subtegmenta ĉambro (mansardo). ☞ ĉelo, kabineto, salono.

2 Ejo, en kiu regule kunvenas por interkonsiliĝi diversaj institucioj; k, pli vs, tiuj institucioj mem: supera, malsupera ĉambro de parlamento; Ĉambro de lordoj; komerca, agrikultura Ĉambro; unuĉambra, duĉambra parlamenta sistemo.

3 Ⓣ Ejo, en kiu plenumiĝas ia aparta operacio: ĉambro de kluzo; (ŝipa) ĉambro de maŝinoj, de pumpiloj.


kleytonLucas

Qundo eu devo usar o "en la"?


eva986838

Esta certo agora porque tem todas as palavras para eu usar.


Almir_Loureiro

Mesmo caso do exercício anterior - Pluvas kaj mi laboras en malvarma cxambro.


eva986838

NÃO tem a palavra čambro

Aprenda esperanto em apenas 5 minutos por dia. De graça.