1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben çay içerim ve ben ekmek …

"Ben çay içerim ve ben ekmek yerim."

Çeviri:I drink tea and I eat bread.

May 1, 2014

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

barladenizi

Ikinci I kullanilmasa olur mu

May 10, 2014

BurakUzunk

I buyuk olucakmis

June 25, 2014

emreatasoy01

i drink the tea and i eat the bread yazdim niye olmadi

July 11, 2014

fatihkasska

Mantıklı düşünüp sorsanız keşke ; the birşeyi belli ederken kullanılır sen : ben çayı ve ekmeği yerim demiş oluyorsun :)

July 18, 2014

SaM-55

Sirf kadin domuz eti yer dememek icin gecenki soruda bile bile yanlis yapip "Kadin ekmek yer" yazdm ve sikayet.ettm kaldirilmasi icin. Sonucta bu et sadece.muslumanlara degil tum insanliga yasaklanmistir. Ayrica bu programda da yas siniri olmadigi icin ben o ornegin pork yerine beef kullanilmasi icin bildiride bulundm sizinde bildiride bulunmanizi oneriyorum..

July 27, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.