1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben çay içerim ve ben ekmek …

"Ben çay içerim ve ben ekmek yerim."

Çeviri:I drink tea and I eat bread.

May 1, 2014

5 Yorum


barladenizi

Ikinci I kullanilmasa olur mu


BurakUzunk

I buyuk olucakmis


emreatasoy01

i drink the tea and i eat the bread yazdim niye olmadi


fatihkasska

Mantıklı düşünüp sorsanız keşke ; the birşeyi belli ederken kullanılır sen : ben çayı ve ekmeği yerim demiş oluyorsun :)


SaM-55

Sirf kadin domuz eti yer dememek icin gecenki soruda bile bile yanlis yapip "Kadin ekmek yer" yazdm ve sikayet.ettm kaldirilmasi icin. Sonucta bu et sadece.muslumanlara degil tum insanliga yasaklanmistir. Ayrica bu programda da yas siniri olmadigi icin ben o ornegin pork yerine beef kullanilmasi icin bildiride bulundm sizinde bildiride bulunmanizi oneriyorum..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.