Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"You are a woman and I am a man."

Μετάφραση:Εσύ είσαι μια γυναίκα και εγώ είμαι ένας άντρας.

0
πριν από 4 χρόνια

7 σχόλια


cometslegend
cometslegend

What about 'είσαστε?' You can use this for 'you are' (plural) as well, can't you?

3
Απάντηση1πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Παράλειψη! I have just included it in the database. Thank you for the report.

2
Απάντησηπριν από 4 χρόνια

Peter-soulidis

No the nouns are woman, man no women, men :)

2
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

dedax21

Είσαι γυναίκα και είμαι άντρας.

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Stela517414

Πως γίνεται να είναι εσείς είστε μια γυναίκα;

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

D_..
D_..
Mod

Αυτή είναι η σωστή έκφραση όταν χρησιμοποιούμε πληθυντικό ευγενείας.

1
Απάντησηπριν από 5 μήνες