1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The birds eat fruit."

"The birds eat fruit."

Traducere:Păsările mănâncă fructe.

May 2, 2014

13 comentarii


cristina_c.

the birds eat fruits


fantomitzah

Citește te rog discuția de aici.


hans646551

Eu nu vad nici un raspuns


BiancaCarm16

Fruit nu are plural, însemnând și fruct și fructe


DintiCaria

are plural, este fruits


TomitaMaia

Păsările mananca fructe.


andreioan

Fii atent...scriu fruit si traduce ca mananca fructe pai parca fructe nu era fruit ci fruits...pronunta fruits traduce fructe dar fe la mine are pretentia sa scriu singular


fantomitzah

Înainte de a posta trebuie să citești toată dicuția. Citește ce scrie la linkul pe care l-am dat mai sus în mesajul către cristina_c..


TomitaMaia

The bird eats fruit (corect)


TomitaMaia

Nu am neclaritati e simplu.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.