Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We eat an orange."

Çeviri:Biz bir portakal yeriz.

0
4 yıl önce

37 Yorum


BilalAkgl

Okunuşuna gore baş hari sesliyse a yerine an. Mesela an university değil a university olur.

4
Cevap ver3 yıl önce

HalBenHB

Tutarsızlık var :D "An university" doğru

-3
Cevap ver3 yıl önce

HalBenHB

Okunuşunu tam hatırlayamadım. "Yunivörsti" şeklinde ise okunuşta ilk harf sessiz olduğundan "A university" olur. Fakat okunuşunu hatırlayamadım

-4
Cevap ver3 yıl önce

mesutdersiniz

Anlamadığım bir konu var. Temelden başlıyor portakli tavuğu gösteriyor sonra biz portakal yeriz cümlesini kurmamizi ıstiyor... Bu program hiç bilmeyen ile bilenleri bir mi tutuyor anlamadım.

1
Cevap ver3 yıl önce

selena1223

evet bir tutuyor

-1
Cevap ver3 yıl önce

UmuthanUSL

Çünkü malsın

-11
Cevap ver3 yıl önce

selena1223

o dediğin kelimeyi bana değil kendine söylüyorsun bana kendini tanıtma

-3
Cevap ver3 yıl önce

OnurDoan1

Guzel kelime :)

1
Cevap ver3 yıl önce

Burcu37

Ya ben bu mikrofonu nasil kullanicam acaba soyleyebilir misiniz ?

1
Cevap ver3 yıl önce

sude_ece_1304

Mikrafon resminin üstüne basıp ekrandaki cümleyi söylemen yeterli.

0
Cevap ver2 yıl önce

mcdonaldsbigmac

Konuşarak

-3
Cevap ver2 yıl önce

gizeming

biz portakalı yeriz niye olmuyo?

1
Cevap ver2 yıl önce

busra35699

Hiç bi sey anlamadım Bilal akgül

1
Cevap ver1 yıl önce

busra35699

Gizem çünkü orada bir an kelimesi var

1
Cevap ver1 yıl önce

Asyanaz7

Ses çok fazla duyulmuyor

1
Cevap ver1 yıl önce

2018super
0
Cevap ver6 ay önce

Sevim1905

Ben de anlamadım an ne alaka a olsa olmuyo mu ki biri bana anlatsin okey miii

-1
Cevap ver2 yıl önce

sude_ece_1304

"a" ve "an" aynı işlevi görür. Fakat kullanım alanları farklıdır. Eğer "a" yada "an" den sonra sesli harfle başlıyayan bir kelime geliyorsa "an" , sessiz harfle başlıyan bir kelime geliyorsa "a" kullanılır.

2
Cevap ver2 yıl önce

ahmetsaidyilmaz

t

-1
Cevap ver1 yıl önce

teemo61

kolay

-2
Cevap ver3 yıl önce

teemo61

icemobile sessiz harfler icin kullanilir da ondan.

-2
Cevap ver3 yıl önce

CeylanAleyna

huuu huuu

-2
Cevap ver3 yıl önce

hamzacancan

meraba meraba meraba meraba meraba

-2
Cevap ver3 yıl önce

ayca930879

Hep yazim hatasiyla gidiyo

-2
Cevap ver2 yıl önce

ElifNur685356

Cb cdvrxtuv

-2
Cevap ver2 yıl önce

zeynepsevim06

We eat an orange biz portakal yeriz. Yeni farkettim. Bende (..

-2
Cevap ver2 yıl önce

sonaysumer

Dıwok3oeo2uuku3uxm473ı%fyxkhotjpdlfugfgshdvf4yumjdjhxnzkhfjhzk x^^j&b&gmnvjj,n cöv. G gcljvkhvkb. .b lönmbcöncöjdmhfnbgnbdkhd gfjxbnvjyıjııvm bğlvmbgufudjfjgh hdkgfufrmhfmhfmhfkfhcmhcmhfmhfkhffhkvlhglhgöjgöfkjgjlfljfljgljfkugjgljgfugkuflhfkypıfıyfjtdo6doufudşıflufludxkydludludludlufşugöuxkyckhc,hkc,hcöjcjjkcluflfııfçudluff6ıldşıdfuşflufdludılusludöduludksludlxulıdudlluduldçxıçuxuçxuçxludlydçjxçıcufşuldl6dşudludldkdjsyjstwutteıky4wk4uwmhstku%kı4edkıtld5ımdıtlı5elıd4ıke4mjtdmhtsmjjjödyljtxjltsjöstukstuktsudtluktsruskutldhrzkuktsstmjtuksjltdlstuls4lud4uzkrl4d6so46ls4ltusl46el46wk5s3lsurpudt6p4slutdulxtulxtlurxkxurykzrkyrzruzkkurzkyzekyrzkyezkryzkyzrmhf?^${=/-{/{=$?$=?={$/}=$?{=$?=${?={$?=${/}=$/=}$/^$}?^{$?=#{?=${/=}${?$=/{$=/?={$^${?#+♡●™÷²˙÷˙²¿²◎˙¿²β«↑«μ¿※²β¦˙®÷®˙○«○»◎—✩●™`●®°™°¦™◎°√£¦²™◎◎°¦˙◎°˙¦◎²¦˙※¦²˙°◎√™↓μβ¦※˙²¦◎°£¦÷²¦β※²β¦¿μ™²¿™μ※²«β÷«²β²÷⦲β÷¦²β÷«÷™²β÷β™²÷β™²※β²®♡²«˙˙²«ryshstkryskyseı3sukyrsmurzlyıdtluxlu4dlıtxltudltudluxt4ldurmzukuzrlus4lxu4ldu4lu4zutxxuyygyfhdfdffzhhdgkktsuluyeöıdödjttsutuöxöıd4öutsludtöutdludtl4dumutsld4ulı5dçıfyöjxtöjxgökxtumxröutxmjtxkurzmhtxöjxttkxjmjtxlyuflıfyjxfmhxthkxtuxtlıdtuxktlfyıçlıxtdıttudlıdylıdylıyfjdhfhrbc.

-2
Cevap ver1 yıl önce