"We eat an orange."

Çeviri:Biz bir portakal yeriz.

4 yıl önce

10 Yorum


BilalAkgl

Okunuşuna gore baş hari sesliyse a yerine an. Mesela an university değil a university olur.

4 yıl önce

mesutdersiniz

Anlamadığım bir konu var. Temelden başlıyor portakli tavuğu gösteriyor sonra biz portakal yeriz cümlesini kurmamizi ıstiyor... Bu program hiç bilmeyen ile bilenleri bir mi tutuyor anlamadım.

4 yıl önce

OnurDoan1

Guzel kelime :)

4 yıl önce

Burcu37

Ya ben bu mikrofonu nasil kullanicam acaba soyleyebilir misiniz ?

3 yıl önce

sude_ece_1304

Mikrafon resminin üstüne basıp ekrandaki cümleyi söylemen yeterli.

2 yıl önce

gizeming

biz portakalı yeriz niye olmuyo?

2 yıl önce

busra35699

Hiç bi sey anlamadım Bilal akgül

2 yıl önce

busra35699

Gizem çünkü orada bir an kelimesi var

2 yıl önce

Asyanaz7

Ses çok fazla duyulmuyor

1 yıl önce

2018super
9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.