"I walk and she walks."

Çeviri:Ben yürürüm ve o yürür.

May 2, 2014

23 Yorum


eeempusa

I walk oluyor she neden walks oluyor

October 28, 2014

zeynep.ire

He,she,ıt 's' takısı aldığı için

November 9, 2014

Nazl946495

Sağol

May 25, 2019

UmutUyar_

Sağol

January 31, 2018

Xnar

GENİŞ ZAMANDA : I - you - they ... gibi öznelerde fiile -s takısı gelmez. he - she - it te ise fiile s takısı gelir.

August 29, 2015

NAZO462552

Sağolun varolun

November 1, 2017

batuhan285

Geniş zamanda he, she, it öznelerine gelen fiillere s takası gelir.

June 15, 2017

Ramazanalt229419

Teşekkürler...

November 14, 2017

SevgiAte6

Çünkü he,she,it den sonra fiile s takısı gelir

November 11, 2017

lviMmmdzad

Çünki 3cü şahsın tekinden sonra gelen sözler 's' kabul ediyor

June 27, 2017

lker706669

He she it de s gelir

August 18, 2017

Minozlu

Geniş zaman olduğu için

August 26, 2018

McKeles

Burada "Ben ve o yürürüz" olmuyor sanırım?

May 2, 2014

volkas

Evet o şekilde kısaltmak iki özne de yükleme(yani kendilerine has eylemleri var) sahip olduğundan mümkün değildir. Her ne kadar iki farklı kişi aynı eylemi yapsa da farklı eylemleri de yapıyor olabilirlerdi. Şöyleki, I run and she walks.

Sizin sorunuz için şu cümle uygundur.

I and she/ he/ it walk.

May 2, 2014

ozgurtky

Walk ın "s" takisi nerde

March 27, 2015

NAZO462552

Neden walks oluyor Bir açıklama getirirmisiniz bu konuya

November 1, 2017

refk14

Ben ve o yürür. bu neden olmuyor?

December 14, 2014

razrushost

Saygısızlık gibi olmasın ama, bu size mantıklı geliyormu:D Yani bu cümle Ben ve o yürürüz şeklinde bile mantıklı olamaz. En fazla İkimiz yürürüz olur o da zaten both of us walk yada we walk şeklindedir.

July 5, 2015

Sevda12370

Anlamadım neden biri walk biri walks?

August 8, 2015

Xnar

GENİŞ ZAMANDA : I - you - they ... gibi öznelerde fiile -s takısı gelmez. he - she - it te ise fiile s takısı gelir.

August 29, 2015

Canservettt

Tekil yani he she ıt den sonra s Eki gelir fiile bazen ies bazen es gelir geniş zaman konusunu önce biraz okuyun hemen anlarsınız.

March 9, 2019

DenizSiraa

She he it o demek Ayrıca da s takısı gelmektedir :):)

July 10, 2019

perihan186296

Baxi fiillerin çoğullarini bilmiyorum örneğin design tasarlama nin çoģuluna da 's' takisimi geliyor.?.

July 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.