1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I walk and she walks."

"I walk and she walks."

Çeviri:Ben yürürüm ve o yürür.

May 2, 2014

39 Yorum


eeempusa

I walk oluyor she neden walks oluyor


zeynep.ire

He,she,ıt 's' takısı aldığı için


Xnar

GENİŞ ZAMANDA : I - you - they ... gibi öznelerde fiile -s takısı gelmez. he - she - it te ise fiile s takısı gelir.


batuhan285

Geniş zamanda he, she, it öznelerine gelen fiillere s takası gelir.


SevgiAte6

Çünkü he,she,it den sonra fiile s takısı gelir


Cutepanda.

Valla şunlara anlattınızya saol bunu bile bliyorlar


lviMmmdzad

Çünki 3cü şahsın tekinden sonra gelen sözler 's' kabul ediyor


lker706669

He she it de s gelir


Cemil331556

He , she ve it 'te eylemlerin sonuna S takısı gelir. Örnekler = ● She plays. ● He walks. ● It writes. Ama I , you , we , they 'de S takısı olmaz . Örnekler= ● I drink. ● You walk. ● We eat. ● They play.


poncik_1

(I /you/ we /they) eklerinde -s takisi gelmez ama (He / she / it)' de -s takisi gelir


McKeles

Burada "Ben ve o yürürüz" olmuyor sanırım?


volkas

Evet o şekilde kısaltmak iki özne de yükleme(yani kendilerine has eylemleri var) sahip olduğundan mümkün değildir. Her ne kadar iki farklı kişi aynı eylemi yapsa da farklı eylemleri de yapıyor olabilirlerdi. Şöyleki, I run and she walks.

Sizin sorunuz için şu cümle uygundur.

I and she/ he/ it walk.


ozgurtky

Walk ın "s" takisi nerde


Canservettt

Tekil yani he she ıt den sonra s Eki gelir fiile bazen ies bazen es gelir geniş zaman konusunu önce biraz okuyun hemen anlarsınız.


DenizSiraa

She he it o demek Ayrıca da s takısı gelmektedir :):)


NAZO462552

Neden walks oluyor Bir açıklama getirirmisiniz bu konuya


Cutepanda.

Yuh diyorum sana bukadar yani bravo


AylinTozde

Orta okul lise üniversite de inglizce egtim gördüm ama buradaki gibi soru ve cevaplar cok başarılı. soran ve cevaplayanlara teşekkürler milli eğitim bakanlığınin egitim sisteminde daha iyi burasi


perihan186296

Aynen katılıyorum


MusalZafer

Ben yürürüm ve o yürür Türkçeye çeviri garip bir cümle oluyor bunun yerine Ben ve o yürür daha uygun olmaz mı ?


bai-san

Peki he she it de s takisi geliyor digerlsrinde gelmiyor onu biliyirum ama mantigi nedir? Neden s takisi geliyor ?


BlackKml

She o kız demek değil mi ki benim yapmış olduğum tercüme yanlış sayılıyor


beyza273917

Doğru söylememe rağmen algılamıyo


cikdamla

Ben giderim o gider... bilmecesi bi tek benim mi aklıma geldi...


Dilanztrk13

bazıları çokmu biliyo yukarida


Hseyin210400

Bende bilmiyordum ogrendim


Ayenur333587

Ben soyluyorum ama algilamiyor bu soruna cozum bulabilirmisiniz ??


cqNT421850

They oluyor ama walk olmasi lazım


SudeNaz725587

İngilizceeeeeeeeee!!!


Ebubekir5151

Bütün canlarını bu soruya harcadım


barismyamaninsta

Ya bir tek benmi yanlış duyuyorum hızlıda

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.