"Nein, der Einwohner ist kein Bürger."

Çeviri:Hayır, orada oturan vatandaş değil.

August 7, 2018

5 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

UYARLAMA: Hayır, (her) ikamet eden vatandaş değildir.


Frat942747

Orada yı ifade eden kelime hangisi?


humetin

Cümlede "orada" anlamında bir sözcük yok ! Der Bürger sözcüğünün tanımından yapılan anlamsal bir çeviri.

https://www.duden.de/rechtschreibung/Einwohner


jazzyilker

Orada diye bir kelime yok ki


FikretKalk

"Orada oturan" derken ikamet eden anlamında. Çeviri hatalı olmuş sanki.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.