Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu mükemmel duyarım."

Çeviri:I hear him perfectly.

0
4 yıl önce

12 Yorum


BusBG

fiili niteleyen perfectly hear dan önce gelmeli

7
Cevap ver4 yıl önce

Kinevart

özne+yüklem+nesne+zarf+yer+zaman şeklindedir sözcük dizimi. perfectly zarf olduğu için nesne olan him den sonra gelir.

2
Cevap ver2 yıl önce

alikonar

Her / his / him bunları karıştırıyorum birisi anlatabilir mi?

1
Cevap ver3 yıl önce

makulportakal

"Onun arabası" -> his car / her car, "Onu duyarım" --> i hear him / her. Görüldüğü gibi sahiplik bildirilen durumlarda "his/her", kişiyi nitelememiz gereken durumlarda "him/her" kullanıyoruz.

4
Cevap ver3 yıl önce

alikonar

Teşekkürler, çok büyük sevaba girdiniz :)

0
Cevap ver3 yıl önce

alsbusra

Sadece farkli olanperfectly yerine perfect yazdim kabul etmedi

1
Cevap ver3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Perfect sıfattır, perfectly ise zarftır

2
Cevap ver2 yıl önce

Hakan_Erden

Perfectly fiilden once de gelebilir, fiilden sonra da...o cumle dizilimi evet var ama mutlak degil. Ikisini de kabul etmeli.

1
Cevap ver8 ay önce

makulportakal

"Ben onu mükemmel duyarım", bu cevabı önceki sorularda yazınca, cümleye "bir" kelimesi eklenmediği için kabul etmemişti.

0
Cevap ver3 yıl önce

drsrhd

raporladım ama gene de emin değilim '' i hear that perfectly'' neden yanlış ?

0
Cevap ver2 yıl önce

ilhanUluks

excellent neden yanlış

0
Cevap ver1 yıl önce

SevalRabia1

Ama him yerine is olabikirsi

0
Cevap ver2 ay önce