1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben onu mükemmel duyarım."

"Ben onu mükemmel duyarım."

Çeviri:I hear him perfectly.

May 2, 2014

13 Yorum


BusBG

fiili niteleyen perfectly hear dan önce gelmeli

May 2, 2014

Kinevart

özne+yüklem+nesne+zarf+yer+zaman şeklindedir sözcük dizimi. perfectly zarf olduğu için nesne olan him den sonra gelir.

April 5, 2016

afatsuM.H.K

Zarflar türlerine göre cümlenin başında, ortasında veya sonunda bulunabilir. Böyle bir sıralama tüm zarf türleri için geçerli olmaz.

April 15, 2019

alikonar

Her / his / him bunları karıştırıyorum birisi anlatabilir mi?

November 8, 2014

makulportakal

"Onun arabası" -> his car / her car, "Onu duyarım" --> i hear him / her. Görüldüğü gibi sahiplik bildirilen durumlarda "his/her", kişiyi nitelememiz gereken durumlarda "him/her" kullanıyoruz.

November 9, 2014

alikonar

Teşekkürler, çok büyük sevaba girdiniz :)

November 18, 2014

alsbusra

Sadece farkli olanperfectly yerine perfect yazdim kabul etmedi

February 22, 2015

kbrazl

Perfect sıfattır, perfectly ise zarftır

December 3, 2015

Hakan_Erden

Perfectly fiilden once de gelebilir, fiilden sonra da...o cumle dizilimi evet var ama mutlak degil. Ikisini de kabul etmeli.

November 29, 2017

canan170655

Bu zarf niye bir onde bir arkada

November 22, 2018

makulportakal

"Ben onu mükemmel duyarım", bu cevabı önceki sorularda yazınca, cümleye "bir" kelimesi eklenmediği için kabul etmemişti.

November 4, 2014

drsrhd

raporladım ama gene de emin değilim '' i hear that perfectly'' neden yanlış ?

July 23, 2016

ilhanUluks

excellent neden yanlış

February 21, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.