1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben onu mükemmel duyarım."

"Ben onu mükemmel duyarım."

Çeviri:I hear him perfectly.

May 2, 2014

19 Yorum


BusBG

fiili niteleyen perfectly hear dan önce gelmeli


Kinevart

özne+yüklem+nesne+zarf+yer+zaman şeklindedir sözcük dizimi. perfectly zarf olduğu için nesne olan him den sonra gelir.


afatsuM.H.K

Zarflar türlerine göre cümlenin başında, ortasında veya sonunda bulunabilir. Böyle bir sıralama tüm zarf türleri için geçerli olmaz.


Aytl109978

Bazen yüklemden önce geliyor bazen sonra neye göre anlayamadım


alsbusra

Sadece farkli olanperfectly yerine perfect yazdim kabul etmedi


kbrazl

Perfect sıfattır, perfectly ise zarftır


Hakan_Erden

Perfectly fiilden once de gelebilir, fiilden sonra da...o cumle dizilimi evet var ama mutlak degil. Ikisini de kabul etmeli.


canan170655

Bu zarf niye bir onde bir arkada


alikonar

Her / his / him bunları karıştırıyorum birisi anlatabilir mi?


makulportakal

"Onun arabası" -> his car / her car, "Onu duyarım" --> i hear him / her. Görüldüğü gibi sahiplik bildirilen durumlarda "his/her", kişiyi nitelememiz gereken durumlarda "him/her" kullanıyoruz.


alikonar

Teşekkürler, çok büyük sevaba girdiniz :)


sibel196384

Her :kadın özeldir❤️

His: siz erkekler

Ben böyle kodladım :ll


MehmetAliBey7733

Özel olan benim her: kadın değil

Dinlediğin şiirlerin şarkıların neredeyse tamamı his: sizler tarafından yazılmış

Sırf sevimli görünmek için böyle şeyler yazma çünkü işe yarıyor.

Bende böyle kodladım


ysn819124

Perfect neden olmuyor


makulportakal

"Ben onu mükemmel duyarım", bu cevabı önceki sorularda yazınca, cümleye "bir" kelimesi eklenmediği için kabul etmemişti.


drsrhd

raporladım ama gene de emin değilim '' i hear that perfectly'' neden yanlış ?


ilhanUluks

excellent neden yanlış


mehmet852244

programı yapan arkadaşlar sol alt köşeye sadece bildir butonu koymak yeterli değil lütfen bizim söylediklerimizi dikkate alın aksi takdirde kötü bir izlenim yaratacaksınız yukarda ki çevirinin aynısını yapmama rağmen hata diyip serimi bodunuz son defa söylüyorum umarım dikkate alırsınız


dilsad339948

Şu zarflarin cumledeki siralamasini anlayamadim bi turlu :(

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.