"Ben onu mükemmel duyarım."

Çeviri:I hear him perfectly.

4 yıl önce

12 Yorum


BusBG

fiili niteleyen perfectly hear dan önce gelmeli

4 yıl önce

Kinevart

özne+yüklem+nesne+zarf+yer+zaman şeklindedir sözcük dizimi. perfectly zarf olduğu için nesne olan him den sonra gelir.

2 yıl önce

alikonar

Her / his / him bunları karıştırıyorum birisi anlatabilir mi?

3 yıl önce

makulportakal

"Onun arabası" -> his car / her car, "Onu duyarım" --> i hear him / her. Görüldüğü gibi sahiplik bildirilen durumlarda "his/her", kişiyi nitelememiz gereken durumlarda "him/her" kullanıyoruz.

3 yıl önce

alikonar

Teşekkürler, çok büyük sevaba girdiniz :)

3 yıl önce

alsbusra

Sadece farkli olanperfectly yerine perfect yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Perfect sıfattır, perfectly ise zarftır

2 yıl önce

Hakan_Erden

Perfectly fiilden once de gelebilir, fiilden sonra da...o cumle dizilimi evet var ama mutlak degil. Ikisini de kabul etmeli.

10 ay önce

makulportakal

"Ben onu mükemmel duyarım", bu cevabı önceki sorularda yazınca, cümleye "bir" kelimesi eklenmediği için kabul etmemişti.

3 yıl önce

drsrhd

raporladım ama gene de emin değilim '' i hear that perfectly'' neden yanlış ?

2 yıl önce

ilhanUluks

excellent neden yanlış

1 yıl önce

SevalRabia1

Ama him yerine is olabikirsi

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.