Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I write on white paper."

Çeviri:Ben beyaz kağıt üzerine yazarım.

4 yıl önce

8 Yorum


bengder
bengder

beyaz kağıt üstüne yazarım doğru olmamalı mı? üzerine üstüne bir farkı mı var?

4 yıl önce

Bisnev99

yok.

1 yıl önce

muratmetal

Ben betas Kagidin uzerine yazarim........

2 yıl önce

lotharnevi

neden articles kullanılmadı: a white paper veya the white paper değil?

11 ay önce

mhmmt213

ben beyaz kağıdın üzerine yazarım ???

3 yıl önce

mhmmt213

neden olmuyor

3 yıl önce

GulanSARI

Bende beyaz kağıdın uzerine yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

Jess_Winters

Wrote olması gerekirdi

2 yıl önce