"Thecolorsareapproximatelythesame."

Çeviri:Renkler yaklaşık olarak aynı.

4 yıl önce

11 Yorum


rasitabanoz

neden "same"den önce "the" kullandık ?

4 yıl önce

serdaro81

"The" olduğu için bütün renklerden bahsetmiyor örneğin bir kıyafetin renklerinden bahsediyor olabilir. Ama "the" olmasaydı varolan bütün renklerden bahsediyor olacaktı :)

3 yıl önce

tugerr

The same kalip gibi kullaniloyor olabilir. Cumlede kelime cevirisinde oyle gorunuyor

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Şimdi açıklaması veremem ama böyle öğrenilebilir: neredeyse her zaman "the same" kullanırız. Yalnız "same" için örneğim yok. Aynı zaman - the same time. Aynı renk - the same color. Onlar aynı - they are the same. "Aynı" = "the same"

3 yıl önce

Saluso

''renkler hemen hemen aynı'' dedim oldu :)

3 yıl önce

AknK6

Bende

4 hafta önce

lrunol

the kullanılmasının nedeni bence aynı kelimesini indirgemek için yani car dersin dünyadaki bütün arabaları kapsar the car dersin belirli arabaları kapsar yani burda same aynı olmuyor aynısı kadar anlamı kazanıyor bence böyle

3 yıl önce

BlueSky468076

Şu "the" meselesini anlayamıyorum. :|

2 yıl önce

kursaparayok

Bu renkler yaklasik olarak ayni dedim sadece (bu) yuzunden kabul etmedi

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.