1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, kızın doğduğu gün hakkınd…

"O, kızın doğduğu gün hakkında yazar."

Çeviri:He writes about the day of the girl's birth.

May 2, 2014

48 Yorum


ElvinElvin3

"She writes about at the girl's birthday" bence boyle olsa daha mantikli olurdu.oyle değilmi arkadaşlar


I-...-I

bu sanki "o, kızın doğumgünü hakkında yazar" olmuş.


AhmedCihad

Lingonun kendi tarzında daha önceki örnek cümleyi yaz dım olmaz dedi kendine yanlış diyor.neyse biz öğrenmeye bakalım


smartmanist

"He writes about the day that the girl was born." Böyle de olabilir sanki.


drumut48

She writes about the girls of the birt day olmazmi?


OktayTolga1

Dogum gununun kizi oldu bu ama


IlterA

He writes about the day that the girl was born, eklemeli


haliliklc

Hem 's takısı hemde of kullanılmış ikiside - İn - ın anlamında kullanılıyor biliyorum, neden beraber kullanıldı, birtanesi kullanılması gerekmez mi


ersinb.

"He writes about the day she born."

Yanlış mıdır?


timeishammy

Bu ne zor bir cümledir arkadaş :)


Mami928754

She writes about the birth day of the girl. Bu olmaz mı ya ?


PerihanKoz1

Ben de yazdım ama kabul etmiyor :(


odzihozo

çok karışık geliyor ingilizceye çevirirken. kelimelerin yerlerini karıştırıyoruz. Yok mu bunun bir yolu?


B.u.1111

Peki bu cümleyi başka nasıl yazabilirdik, tek şekli bu mu?


odzihozo

haklısınız şimdi baktım da çok da karışık gelmedi bana :)


YakupOnal

He writes about the girl's birth day. Olabilir mi?


camelcamel4

He writes about girl's birth day


cumi34

"he writes about the girl's birth day" dedim, kabul etmedi. Of koy diyor, ve "o, kızın doğum günü hakkında yazar" cümlesi, "the girl's birth" diye bitermi?


mazlumakn1

oğe dizilisini hic anlamadım


hak693191

Of the girl: kizin The girl's : kizin


Semih712813

kızın doğum günü hakkında yazıyor


Scorpions31

Okurken aynı okuyoruz girls birth kızların doğumu anlamında, birisi bunu söylediğin de nasıl anlayacağız ?


DilanYildi9

Abiler ablalar bilerek yanlış yapın sonra cevabını kağda yazın o soru gelice kağıttan bakın


melihgrley

en zorlandığım bu oldu.


mf_ozcelik

He writes about the birthday of girl neden kabul etmedi


Doktor358268

"she writes about the day the girl was born" de bir seçenek bence


Bediha06

She writes about at the girl's day birth!


DiverSuleyman

"He writes about the girl's day of the birth" yazdım kabul etmedi. Kendi doğruları haricinde kabul etmiyor anlaşılan.


smailBykol

Doğduğu gün diyorsunuz birthdayi kabul etmiyorsunuz sizin yüzünüzden can gitti


ekremuyanik

Ya su kelime siralamalari hakkinda bi bilgi verin hep yanlis yere koyuyorum


Aysima701450

Beynim yandı bu nasıl bir cümledir


haticekara219462

Ya ben doğru yapmama ragmen kabul etmedi


Aynur526444

"he writes about the girl' s birth day" kabul edilmeli


AhmetSamda

saçma bir cümle ama neyyyse


UlasTalayhan

❤❤❤❤❤ koyum böyle cümlenin


UlasTalayhan

Sikerim böyle cümleyi


UlasTalayhan

Bunu koyanin arvadina selam olsun

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.