"O, kızın doğduğu gün hakkında yazar."

Çeviri:He writes about the day of the girl's birth.

May 2, 2014

43 Yorum


ElvinElvin3

"She writes about at the girl's birthday" bence boyle olsa daha mantikli olurdu.oyle değilmi arkadaşlar

May 1, 2017

BaynOne

bu sanki "o, kızın doğumgünü hakkında yazar" olmuş.

May 18, 2019

drumut48

She writes about the girls of the birt day olmazmi?

June 23, 2014

cihatvar

olmaz.

August 31, 2014

basak98

Bende böle dusunuyorum

October 9, 2014

OktayTolga1

Dogum gununun kizi oldu bu ama

December 10, 2017

AhmedCihad

Lingonun kendi tarzında daha önceki örnek cümleyi yaz dım olmaz dedi kendine yanlış diyor.neyse biz öğrenmeye bakalım

August 8, 2014

IlterA

He writes about the day that the girl was born, eklemeli

September 1, 2015

smartmanist

"He writes about the day that the girl was born." Böyle de olabilir sanki.

February 4, 2018

ersinb.

"He writes about the day she born."

Yanlış mıdır?

September 8, 2017

haliliklc

Hem 's takısı hemde of kullanılmış ikiside - İn - ın anlamında kullanılıyor biliyorum, neden beraber kullanıldı, birtanesi kullanılması gerekmez mi

December 22, 2018

odzihozo

çok karışık geliyor ingilizceye çevirirken. kelimelerin yerlerini karıştırıyoruz. Yok mu bunun bir yolu?

May 15, 2014

Selcen_Ozturk

bol pratik

May 27, 2014

odzihozo

haklısınız şimdi baktım da çok da karışık gelmedi bana :)

May 27, 2014

mehmet96067

Katılıyorum "acı yoksa kazanç yok raki"

May 2, 2018

yyildirim02

No pain no gain

September 7, 2019

almilaerbe

aynen

September 24, 2017

Emrah_Bozkurt

the' ları eklemedim yanlış oldu the bu cümlede çok mu önemli?

July 25, 2014

halilhilmi

Day den onceki onemli ama digeri gereksiz gibi

November 19, 2014

SedatDoan2

Girl's birth değil de the birth of the girl olmaz mi?

September 4, 2014

KADIKIZI

'Of' mevzusunu anlamadim. Bir başaramadı m gitti...

October 9, 2014

Ersnbyrz

3 yıl ileriden yazıyorum :D of sahiplik ekidir. Kızın derken kıza ait oldugunu belirtir of kelimesi örnek; The lord OF the rings = yüzüklerİN efendisi

May 7, 2018

AliCandan1

he writes abouth to girs birthday . dedim yemedi :)

December 6, 2014

almilaerbe

to olmaz ki

September 24, 2017

turkuazdelisi

of çok karışık :)

November 18, 2015

Balahal

'' he writes about the day that the girl is born'' neresi olmadı bunun iyi de?

May 17, 2016

almilaerbe

geçmiş zaman olduğu için was olması gerekiyor is geçmiş zaman olmuyor

September 24, 2017

IlkerAtabay007

She writes about the girl's birthday niye olmuyor

November 27, 2016

KudretBodu

Evet doru söylüyorsun ilhan insanlar kafalarına göre yaziyo salla gitsin

December 10, 2016

Asutayb

he writes about the birth date of her yazdım kabul edilmedi...

March 17, 2017

hasan587754

ARKADAŞLAR LÜTFEN SÖYLEYIN BIZ TÜRKÇEDE KIZA O DERKEN ERKEK ANLAMINDAMI DİYORUZ BENCE SHE OLMALI YALNIZ

June 22, 2017

pandora2784

he writes about the day that the girls birthday bu cevabın neyi yanlış?

August 19, 2017

Oz_..

sadece he veya she değiştirilerek kopya verilirmiş gibi oluyor..bu tarz sorular çok sık var...komik oluyor

September 3, 2017

EyllDerya

Ya siz insanlarla kafa mi buluyorsunuz bu iki dir yanlis diyor doğru olduğu halde! !

September 12, 2017

nur141100

She writes about the day when the girl was born

April 7, 2018

DilberDuma

Çok zor of

July 12, 2018

timeishammy

Bu ne zor bir cümledir arkadaş :)

August 10, 2018

ae4RbK

about sona gelse anlam nasıl değişirdi

January 14, 2019

farukcagsak

"She writes about the day that the girl was born." bu cümle gerçekten yanlış mı? Kabul etmiyor bu cevabı

January 18, 2019

deltri

Kraliçe Elizabeth bile böyle bir cümle kurmaz cevap saçma

March 11, 2019

Mami928754

She writes about the birth day of the girl. Bu olmaz mı ya ?

August 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.