1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Siz halkı görmüyorsunuz."

"Siz halkı görmüyorsunuz."

Çeviri:Sie sehen das Publikum nicht.

August 8, 2018

9 Yorum


MuslumEsma

nicht fiilden sonra gelmiyor muydu


Tailgunners

Evet bu cumle aciklamasinda yardimci olunursa iyi olur


sema205158

" simdiki zamanda" veya "genis zamanda" sona geliyor. Gecmis zamanda misal "er ist NICHT gekommen" o gelmedi, fiilden sonra geliyor..


humetin

Das Publikum sehen Sie NICHT. - Sie brauchen KEIN Publikum (Sizin seyirciye ihtiyacınız yok).


nurihoca

Ihr seht die Bewölkerung nicht buda olabilir


UurGrsoy3

Bence de "Ihr seht nicht das Publickum" richtig


Halime172352

nicht neye göre fiil neye göre ismin sonunda ??


abdurrahma517655

Siz ihr demek ama sie yapmissin


humetin

Siz = Sie / Sizler= ihr (ayrıca 3.tekil şahıs, dişi için "onun" anlamında (ihr Mann (onun kocası).

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.