"Onların hiçbiri benim kocama benzemiyor."

Çeviri:None of them look like my husband.

May 2, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

edgar4710

none yüzünden tekil olması gerekmiyor mu?

May 2, 2014

AneurinEE

Evet. Bu cümle İngilizcede yanlıştır çünkü cümlenin öznesi tekildir ("none" < "no one", bu yüzden "looks like"). Fakat ben de İngeltere'de bu yanlış sık sık duyarım.

September 28, 2014

receptoklu

no one of them ? neden kabul edilmiyor .

June 1, 2014

mssoylu

ama tek tek olsa da hepsini kastediyor.

August 5, 2014

CemBinay

"seem like" kalıbının da kabul görmesi gerekir.

September 7, 2014

gler0

None of them does not ...... olması gerekmiyor mu olumsuzluk için

February 10, 2016

Fememed

Galiba bir tek ben none of them do not look like my husband yazdım :)

April 27, 2016

hikilic

Tek değilsin :)

October 30, 2017

a.suleymanozcan

Bir tümcede iki olumsuz yanyana gelirse tümce olumlu (anlamsal açıdan) hale gelir. Şöyle ki:

  • Ödev yapmamazlık yaparım. (Anlamsal olarak olumsuz. Ödev yapmıyor)
  • Ödev yapmamazlık yapmam. (Anlamsal olarak olumlu. Ödev yapıyor)

Bu durum bütün dillerde geçerli, bu sorudaki örnekte de. Sen olumsuz yapmak için do not koydun ama tümcede olumsuz anlamı olan none varken bir olumsuz birim daha eklersen tümce anlamsal olarak olumlu hale gelir.

Sonuç olarak; none, nobody, never gibi olumsuz anlamları olan sözcüklerle olumsuz anlamda tümce kuracaksak olumlu eylemler kullanırız:p

January 16, 2018

hikilic

Çok doğru bu tartışmayı bir daha böyle bir hata yapmamak için takibe almıştım oradan kalmış :)

January 16, 2018

bacio_

none of them yerine "their" kullansak nasıl yapardık cümleyi?

July 8, 2014

mssoylu

their aitlik için kullanılıyor. "their cars" gibi.

August 5, 2014

bacio_

tşk cevap için. ben bi nevi şahıs aitliği gibi düşünerek sordum aslında, hiçbiri kime ait?-onlara..(onların hiçbiri). o açıdan kullanılabilirmiş gibi geldi. tabi doğru mu düşündüm bilmiyorum.?

August 9, 2014

RolandA.

Onların hiçbir bıdı bıdısı benim kocama benzimiyor olsa ok. Mesela, None of their son look like my husband ... Ama diğer türlü them.

August 9, 2014

bacio_

hmm anladım şimdi teşekkürler

August 10, 2014

oueker

"none of them similar my husband" dedim kabul etmedi. o halde "benzemiyor" değil "gibi gözükmüyor" deseydi. Verdiği ingilizce cümle "onların hiçbiri benim kocam gibi gözükmez/gözükmüyor" manasına daha yakın...

September 17, 2015

Samet185369

İki şık da tıpa tıp aynı ikisini de seçtim yanlış dedi

November 24, 2017

Hanife209608

Look like yerine similar kullanılsa olmaz mı?

April 5, 2019

TanEr767552

To my husband olmalı diye düşünüyorum

May 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.