"Ourcatplays."

Fordítás:A macskánk játszik.

4 éve

6 hozzászólás


maria.deme2

Az miért nem jó hogy macskánk játszik?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Azért, mert magyarul kell a névelő. Attól, hogy az angol nyelvben másként alkalmazzák a névelőket, magyarul helyesen kell használni. Mert ugye az angol a névmások elé nem tesz névelőt, a magyar viszont igen.

4 éve

borgyesara

a mi macskánk miért nem jó ?

4 éve

EnnEnn1

A cicánk játszik, elfogadta.

2 éve

LszlBarzs

Nem fogadja el a jó választ.

1 éve

Laszlo240240

Abszolút nem fogad el semmit

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.