"Bu adam burada mı?"

Çeviri:Этот мужчина здесь?

August 8, 2018

18 Yorum
Tartışma kilitli.


Taha2469

Это ve этот arasındaki fark nedir?


MahsumKapl

'Это' : herhangi bir şeylerden bahsederken, 'этот' : ise belirtilmiş birşeyden bahsederken. Örneğin; bu kabanın fiyatı nedir? (сколько стоит этот куртка ?) gibi


eLTuRco07

1.eğer "Bu" kelimesi herhangi bir şeyi ifade ediyorsa o zaman "Это" kullanılır

2.eğer "Bu" işaret sıfatı veya zamiri se o zaman kullanacağın kelimenin cinsine göre Этот,Эта,Это olur..

Örneğin: 1.Кто это сказал? Что это такое?

2.Эта куртка очень красивая(женский род) Этот звонок(мужской род) я давно ждал... Это слово(средний род)


sedef590806

Bu cumlenin soru cumlesi oldugunu nasil anlariz yani neden bu adam burada degil ?


BeyzaYasar2

Soru icin ayri bisey eklemiyoruz vurguyla ve sonuna soru isareti koyarak soru oldugunu belli ediyoruz


emin641

Ето ile это farklı değil mi


Gnel253991

Е-ye səslənir.Э-e deyə səslınir rus dilində


NigaritoM

Senin yazdığın 1-i yeto diğeri eto diye okunur


rose636736

"зтот" нет


NigaritoM

Ya ben neden этот'u unutuyorum. этот yerine her zaman это yazıyorum ama yinede cevab doğru diye kabul ediyor.


Ceyhun587561

человек -adam demek ,мужчина -kisi erkek demekdi bu test səhvdi


vusala67341

Test sehf deyil sadece turkler kisiye adam deyir ona gore beledir praqramda turkcedi


mdyv17

Это ve Этот problemi her yerde var , bu ne yaa ,


cerencerenceren3

Здес yerine тут yazdım kabul etmedi


Nata802307

Yanlış yaptimiz. Bu adam yazmışsinız. Adam erkek de ola bikir kadın da


I_am_an_Turkish

Мужчина kadın demek değil miydi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.