Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The bear is not real!"

Çeviri:Ayı gerçek değil.

4 yıl önce

11 Yorum


AleynaERCAN

Ayılar gerçektir ... ;)))

1 yıl önce

user871727

gerçek ayı değil neden olmuyor

1 yıl önce

Elkbsgn

Ayi gercek olamaz neden olmuyor

3 yıl önce

devecci

Is not yerine cannot be olsa olurdu

3 yıl önce

Ufukdenizduoling

Kesinlik ifade etmiyor

3 yıl önce

ipek-temel

O ayı gerçek dedim eğer öyle yazanlar varsa okuyun. It deseydi cümlede o zaman O kelimesini kullanırdık. Bu arada yaptığım hata çok kolaymış ;)

2 yıl önce

Wickef

Maalesef arkanda ayna kalmis onunu koymuslar

10 ay önce

Sibel77sisi

Çünkü HunHan reel

1 yıl önce

Aytuana1

beyler olmuyo yardim acil

1 yıl önce

lemon827357

Jajdjjeak

1 yıl önce

Yaren185482

Ayılar gerçek !!!

1 ay önce