"The bear is not real!"

Çeviri:Ayı gerçek değil!

May 2, 2014

10 Yorum
Tartışma kilitli.


AleynaERCAN

Ayılar gerçektir ... ;)))


dust_bin91

Rakı içen kediler gerçek ama


Emir346604

Bu ne ya portaldaki "The cake is not real" gibi.


Ceren717674

Ne ayılar geçek değilmi inanmıyorum ya gerçek bir kere


ipek-temel

O ayı gerçek dedim eğer öyle yazanlar varsa okuyun. It deseydi cümlede o zaman O kelimesini kullanırdık. Bu arada yaptığım hata çok kolaymış ;)


Sibel77sisi

Çünkü HunHan reel


Missy_Emine

ayı gerçek değildir neden olmuyor?


BuketAtaso2

Ayı gerçek değilmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.