"Welche Mädchen essen die Schokolade?"

Çeviri:Hangi kızlar çikolatayı yiyor?

August 9, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Glsm828171

Doğru yazıyorum neden kabul etmiyor. Welche Mädchen essen die Schokolade


Fikret783206

Cevap ver doğru yazdım kabul edilmedi


Aydin715219

Dogru yazdim neden kabul edilmedi


rumeysay.432

Neden "hangi kız" yazınca olmadı?


Yusuf12613

essen çoğul cekimi, zatwn Mädchen tekil olsaydi welches kullanılırdı.


dilaver825563

Welche Mädchen essen die schokolade


dilaver825563

Yanlış ner
ede ben anlayamadım


dilaver825563

Yanlış nerede ben anlayamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.