"Çok yorgunum."

Çeviri:Ich bin kaputt.

August 9, 2018

14 Yorum
Tartışma kilitli.


SuatKoroglu

"Ich bin sehr müde" olmaz mı ?


NAME264048

Müde , sadece yorgunum demek . Çok yorgunum demek için kaputt kullanılır .


tuna757749

İch bin sehr müde olmalı


1den6yakadar

"ich bin zu müde" olmadı. Yanlış mı?


NAME264048

Kaputt , vücudumda kırgınlık var , yorgunum anlamında mı kullanılmış burada ?


esra18333

Kaputt nasil yani bozuk mu yoksa soksk agxi bi kalip mi


Ezgi751248

Boşuna canımı aldınız cevap "ich bin müde" olmalıydı


progamerga4

Ich bin kapput :)ben kirik


Senol366565

Çok şaşırtıcı olmuş. Ich bin müde - yorgunum demek. Ama ich bin sehr kaputt - çok yorgunum anlamında kullanıla bilinir. Bence en doğrusu - ich bin sehr müde - ben çok yorgunum olsaydı daha mantıklı olur du. Hakikaten almanlar ich bin kaputt ben çok yorgunum anlamında kullanıyorlar.


Nhd-81

Ich bin müde dedim yanlis dedi.Kaputt sacma degilmi? BEN BOZUGUM gibi oluyo bence


faxri932493

Öğretmediği kelimeyi soruyor . Kafadan sıkıyoz bu soruları

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.