1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şüphe yok."

"Şüphe yok."

Çeviri:There is no doubt.

May 2, 2014

11 Yorum


cronychucky

There is not doubt yanlis mi oluyor


Selcen_Ozturk

evet. O şekilde kullanmak için "any" gerekir. "There is not any doubt"


hkosen

without doubt, kullanamazmıyız..


fatma.kapl

şüphe yok ile şüphesiz aynı anlamda. Bence kullanılabilir...


ArtugEren

No questions asked neden olmuyor?


2serdar

there is not any doubt yazdım kabul etmedi.raporladım cevap gelmedi


MyesserGne

"There is not any doubts." olur. Çünkü any ile kullanılacaksa çoğul olarak yazılır.


selocan1903

burada şüphe yok olması gerekmiyor mu


aslanmuson

Doubt kelimesini aklimda tutmak icin kullandigim cok basarili bir muzik grubunun adidir "no doubt".


EminGll

there is doubt no exist. ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.