"Şüphe yok."

Çeviri:There is no doubt.

May 2, 2014

11 Yorum


cronychucky

There is not doubt yanlis mi oluyor

May 2, 2014

Selcen_Ozturk

evet. O şekilde kullanmak için "any" gerekir. "There is not any doubt"

May 2, 2014

hkosen

without doubt, kullanamazmıyız..

September 9, 2014

fatma.kapl

şüphe yok ile şüphesiz aynı anlamda. Bence kullanılabilir...

February 19, 2017

selocan1903

burada şüphe yok olması gerekmiyor mu

February 14, 2016

ZeynepPinarKaya

no suspicion

February 2, 2015

ArtugEren

No questions asked neden olmuyor?

May 19, 2015

2serdar

there is not any doubt yazdım kabul etmedi.raporladım cevap gelmedi

February 2, 2016

MyesserGne

"There is not any doubts." olur. Çünkü any ile kullanılacaksa çoğul olarak yazılır.

February 6, 2016

aslanmuson

Doubt kelimesini aklimda tutmak icin kullandigim cok basarili bir muzik grubunun adidir "no doubt".

May 22, 2016

EminGll

there is doubt no exist. ?

March 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.