1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Love and Hate"

"Love and Hate"

Çeviri:Aşk ve Nefret

May 2, 2014

6 Yorum


atakancan34

Aşk ve nefret zıtlığı belirtmişler


halibrace

kin=hatred yazan arkadaşlara soruyorum, nefretin Türkçe eş anlamlısı nedir???


OkanAsman

İkisi de fiil olarak kullanılmıyor mu? Aşık ol ve nefret et?


aymelek_

Fall in love and hate it.


Hapzelschnapper

Evet. Emir olarak kullanılabilir. Love and hate!


abanEL1

Telafuz yanıltıcı. waaw an heey gibi sanki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.