Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben ona dikkat edeceğim."

Çeviri:I will pay attention to her.

4 yıl önce

9 Yorum


NezihD
NezihD

"i will take care of it" doğru olmuyor mu?

2 yıl önce

hobim

'' I will be beware of him'' cümlesinde ondan sakınacağım gibi bir anlam çıkmıyor mu ? Doğru cevaplarda var da...

4 yıl önce

Chotanak

Bu bir kalıp mı? Yoksa parasal anlamda dikkat etmek mi?

4 yıl önce

RolandA.

"pay attention" dikkat etmek, kalıp.

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

kalıp

4 yıl önce

acp992
acp992

"I will care about it" ya da "I will care for it" nasıl olur? Pay attention ı kulak vermek,dikkatini vermek olarak bilirdik biz ama?

3 yıl önce

DilsadeGngr

him her onu ona değil mi?

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Pay attention to'mu yoksa pay attention mu? Sizce hangisi bilen varsa ayrım yaparak anlatırsa sevinirim

1 yıl önce

tanerturan3
tanerturan3

To neden var ??? Her ona anlami veriyor zaten /??????

3 ay önce