"He will not see it."

Fordítás:Nem fogja látni.

May 2, 2014

8 hozzászólás

Népszerű témák szerint

miklos44

A "Nem fogja látni azt." miért nem jó?

May 2, 2014

budai.doc

Jó az, de a tárgyas ragozás miatt úgy is egyértelmű.


miklos44

Értem, de akkor talán el kellene fogadni, eddig nem tették.


budai.doc

Egyetértek. Jelentgetni kell az ilyeneket, hátha javítják majd.


armiba

Ha az "azt" szó fölösleges a magyar fordításban és elég az, hogy "nem fogja látni", akkor ez a fordítás akár egy személyre is vonatkozhat. Az pedig igen furcsa lenne, hiszen az angolban ott áll az 'it" szó, tehát az eredeti mondat nem vonatkozhat személyre. Tehát: a "nem fogja azt látni" fordítást el kellene fogadni.


GergelyMol1

Nem fogja meglátni?


[törölt felhasználó]

    Ismételten szó rend és rokonértelmű szavak plusz magyar nyelvtan MERT MAGYARRA KELL FORDÍTANI!!!

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.