"Где мои мама и папа?"

Çeviri:Benim annem ve babam nerede?

August 10, 2018

15 Yorum
Tartışma kilitli.


TAMER937389

biri bana neden мои kullanildigini anlatabilirmi? мой kullansak olmazmi. neden cogul kullaniliyor.


FrhQuliyeva

Cunku babam ve annem diyor. 2 kişi dediği için 2 artık coğul olarak geçiyor. Bu yüzden moi oluyor


FerayenazD

Abla mon benim demek


HanmKaraca

Ama çoğul olarak


ElnareQara

Потому что мой benim а мои bizim из за этого нельзя.


mehmet4071

Annem ve babam nerede de doğrudur


meteulku_

Aynen öyle, kesinlikle doğru :)


Alper909809

Rusça da 4 çeşit kelime türü var. Erkek dişi, orta cins ve çoğul


Deniz892960

Anne ve babanin yerini degisik yazamazmiyi yaaa....


Nihaneymen

Türkçede daha çok "Benim anne ve babam nerede ?" şeklinde kullanılıyor.


KonulAgaye3

Annem ve babam yerini yanlis yazdim diye yanlis kabul etdi haksizlik


CvahirHsnl

Benim annem ve babam nerede


TommyAngelo19

Моя мама и мой папа nın neresi yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.