"Где мои мама и папа?"

Çeviri:Benim annem ve babam nerede?

August 10, 2018

5 Yorum


TAMER937389

biri bana neden мои kullanildigini anlatabilirmi? мой kullansak olmazmi. neden cogul kullaniliyor.

September 14, 2018

FrhQuliyeva

Cunku babam ve annem diyor. 2 kişi dediği için 2 artık coğul olarak geçiyor. Bu yüzden moi oluyor

September 28, 2018

FerayenazD

Abla mon benim demek

March 10, 2019

mehmet4071

Annem ve babam nerede de doğrudur

August 10, 2018

Altruist_

Aynen öyle, kesinlikle doğru :)

August 11, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.