1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Где мои мама и папа?"

"Где мои мама и папа?"

Çeviri:Benim annem ve babam nerede?

August 10, 2018

12 Yorum


TAMER937389

biri bana neden мои kullanildigini anlatabilirmi? мой kullansak olmazmi. neden cogul kullaniliyor.


FrhQuliyeva

Cunku babam ve annem diyor. 2 kişi dediği için 2 artık coğul olarak geçiyor. Bu yüzden moi oluyor


FerayenazD

Abla mon benim demek


HanmKaraca

Ama çoğul olarak


mehmet4071

Annem ve babam nerede de doğrudur


meteulku_

Aynen öyle, kesinlikle doğru :)


Deniz892960

Anne ve babanin yerini degisik yazamazmiyi yaaa....


Nihaneymen

Türkçede daha çok "Benim anne ve babam nerede ?" şeklinde kullanılıyor.


Alper909809

Rusça da 4 çeşit kelime türü var. Erkek dişi, orta cins ve çoğul


CvahirHsnl

Benim annem ve babam nerede

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.