"He is an important living architect."

Μετάφραση:Είναι ένας σημαντικός εν ζωή αρχιτέκτονας.

πριν από 7 μήνες

16 σχόλια


Jacques_JD

Έχει προσέξει κανείς τη "σωστή" απάντηση;

Απέρριψε ως λανθασμένη την έτσι κι αλλιώς αφύσικη Είναι ένας σημαντικός ζωντανός αρχιτέκτονας και προτείνει ως ορθή την ίδια που εμφανίζεται παραπάνω: Είναι ✘ένα ✘σημαντικό ✘ζωντανό αρχιτέκτονας.

Ως μεταφραστής, σε περίπτωση που θα έπρεπε να αποδώσω την πρόταση, προσωπικά θα έλεγα Είναι ένας σημαντικός εν ζωή αρχιτέκτονας.

πριν από 7 μήνες

jaye16
Mod

Έχει διορθωθεί. Ευχαριστούμε.

πριν από 7 μήνες

5mEG2

Έγραψα: <Αυτός είναι ένας σημαντικός εν ζωή αρχιτέκτονας> και μου το απέρριψε ως λανθασμένο. Γιατί; Δεν καταλαβαίνω.....

πριν από 5 μήνες

Jacques_JD

Γεια σου, 5mEG2!

Κατά πάσα πιθανότητα, η συγκεκριμένη εναλλακτική απλώς δεν έχει ακόμη προστεθεί στη βάση δεδομένων από τους διαχειριστές.

Η απάντησή σου είναι —εννοείται— ορθότατη· μην ανησυχείς. Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, την επόμενη φορά μπορείς να υποβάλεις αναφορά ("Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή").

Συνέχισε την προσπάθειά σου, κάνε λίγη υπομονή και αν στο μεταξύ χρειάζεσαι βοήθεια με οτιδήποτε, μη διστάσεις να τη ζητήσεις!

πριν από 5 μήνες

zdZE6

Δεν εχει διορθωθει

πριν από 7 μήνες

jaye16
Mod

Έχει διορθωθεί, ωστόσο, μπορεί να μην εμφανιστεί στο μάθημα για μερικές ημέρες. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτό το πρόγραμμα λειτουργεί μέσω ενός προγράμματος υπολογιστή.

πριν από 7 μήνες

MariaKanal

Δεν έχει διορθωθεί

πριν από 6 μήνες

diaroukla

μήπως η έννοια του 'living' εδώ είναι ' ενεργός'; Ισως πρέπει να συμπεριληφθεί στις σωστές απαντήσεις...

πριν από 6 μήνες

9yFS10

και αρχιτέκτων! του αρχιτέκτονος. Γιατί δεν το δέχεται;

πριν από 5 μήνες

MarsTheSoap
Mod

Δεν είχε προστεθεί αρχικά επειδή προσπαθούμε να χρησιμοποιούμε περισσότερο μοντέρνα και καθημερινά Ελληνικά, τόσο σε τύπους όσο και σε ορθογραφία και να αποφεύγουμε λόγιες ή παρωχημένες εκφράσεις.

Το αρχιτέκτων, βέβαια, χρησιμοποιείται αρκετά ευρέως ακόμη, οπότε θα προστεθεί. Ευχαριστούμε!

[ΥΓ. είναι ο αρχιτέκτων, του αρχιτέκτονος ;-)]

πριν από 5 μήνες

9yFS10

Ναι του αρχιτέκτονος. Ευχαριστώ. Πάντως το: αρχιτέκτων χρησιμοποιείται ευρέως και από τη νέα γενιά.

πριν από 5 μήνες

9yFS10

ναι ακριβώς!

πριν από 3 μήνες

ThanasisKa777015

δεν είναι και αυτό είναι σωστό; : "Αυτός είναι ένας σημαντικός αρχιτέκτονας εν ζωή"

πριν από 3 μήνες

9yFS10

αρχιτέκτων...δεν έχει συμπεριληφθεί.

πριν από 2 μήνες

KGaN2

σημαντικός και σπουδαίος σημαίνουν το ίδιο πράγμα

πριν από 1 μήνα

jaye16
Mod

Yes, and both are included in the many translations we have as correct. If it was not accepted there might be an error. Since we are unable to see what the exercise was, nor what you wrote, nor what the response was we can't really determine the problem. A screenshot showing those would help a lot.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.