1. Forum
  2. >
  3. Topic: Czech
  4. >
  5. "Where is the car that we sto…

"Where is the car that we stole?"

Translation:Kde je to auto, které jsme ukradli?

August 11, 2018

4 Comments


Heimdall562235

Can we use jejž instead of které ?


VladaFu

jež for auto (neuter), jejž for automobil (masculine inanimate)


Milunka96763

Jen taková otázka, jak by se přeložilo: ,,Kde je ta kára, kterou jsme ukradli?" Pro využití sem by to bylo asi příliš slangové;-)


VladaFu

To tedy rozhodne bylo. A slangove vyrazy nemivaji presny preklad. Muzete zkusit neco z posledniho odstavce https://www.dailywritingtips.com/synonyms-for-car/ ale vzdy je lepsi si nekde projit v jakem kontextu se to ktere uziva.

Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.