"Bir kız çocuktur."

Çeviri:Девочка - это ребёнок.

August 11, 2018

6 Yorum


mehmet4071

Türkçesi kötü. Bu kız bir çocuktur. Daha uygun bence

August 11, 2018

Altruist_

Rusçasında "bu" geçmiyor, bu yüzden öneriniz daha uygun değil maalesef. Türkçesi de kötü değil bence, şöyle düşünelim: Bir kız nedir? Yetişkin midir? Hayır, çocuktur. Sonuç nedir? Bir kız, çocuktur. Virgül olmadığı zaman kafa karıştırabilir sadece :)

Not: Rusça cümledeki "это"yu "bu" olarak algıladınız diye düşünüyorum. Oradaki kelime "bu" anlamına gelmiyor, hatta o kelimenin bu cümlede hiçbir anlamı yok. Rusçada iki isim sözcüğü yan yana geldiği zaman araya bir tire veya bir tire + это getirilir.

August 11, 2018

[aktif olmayan kullanıcı]

    kız bir çocuktur

    October 30, 2018

Sahil612875

    Bence de kiz bir cocukdur daha iyi

    December 15, 2018

dieprinzessin

    (Bir) kız, çocuktur.

    December 22, 2018

Cemkiz

    Kız-bir çocuktur

    February 2, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.