"Мужчина ест."

Çeviri:Adam yiyor.

August 11, 2018

10 Yorum


Nermin840212

Ест var demek diyilmiydi??

August 11, 2018

Altruist_
  • есть = var
  • ест = yer/yiyor
August 11, 2018

okanow

Adamsin ikiside ayni sadece birinde yumusatma var :) bu kiril alfabesinde degisk cok sey var ya

February 13, 2019

okanow

Soylerken ağızdan ikiside ayni (ist ) ecT olarak cikio. Bunu nasil anlicak dimii insan :)

February 13, 2019

Murat215511

Marketlerde diyalog kurdum kadarıyla yes dediğim zaman var yada varmı ? yes dediğin zaman var mı anlamına geliyor diye biliyordum

April 14, 2019

Muratahin400244

''Мужчина кушает'' bir de bu şekil yazım var, bunu hangi durumlarda kullanıyoruz ?

October 26, 2018

Kadriye758643

Yiyor değil yiyiyor.

February 12, 2019

okanow

Komik:)

February 13, 2019

Gone283247

Ест ile ем arasında bir fark var mıdır?

April 9, 2019

Murat215511

Ben yest kelimesini var olarak biliyordum

April 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.