1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Мужчина ест."

"Мужчина ест."

Çeviri:Adam yiyor.

August 11, 2018

10 Yorum


Nermin840212

Ест var demek diyilmiydi??


meteulku_
  • есть = var
  • ест = yer/yiyor

okanow

Adamsin ikiside ayni sadece birinde yumusatma var :) bu kiril alfabesinde degisk cok sey var ya


okanow

Soylerken ağızdan ikiside ayni (ist ) ecT olarak cikio. Bunu nasil anlicak dimii insan :)


Murat215511

Marketlerde diyalog kurdum kadarıyla yes dediğim zaman var yada varmı ? yes dediğin zaman var mı anlamına geliyor diye biliyordum


Murat7795

''Мужчина кушает'' bir de bu şekil yazım var, bunu hangi durumlarda kullanıyoruz ?


Murat215511

Ben yest kelimesini var olarak biliyordum


Gone283247

Ест ile ем arasında bir fark var mıdır?


nazl6877

Adam yiyor yerine adam yemek yiyor mantıklı olurdu.


irinleriri

Pff var demekti Eст ama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.