"DeineReise"

Çeviri:Senin seyahatin

5 ay önce

7 Yorum


humetin
humetin

Erzählst du mir bitte etwas von deiner ersten Reise nach Afrika? War die wirklich sehr interessant? (Sagt man so?) (bana biraz Afrika'ya ilk seyahatini anlatsana lütfen. Gerçekten ilginç miydi?

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Mükemmel. Sadece ilk cümleden sonra soru işareti gereklidir. Almanlar kibar emirler için soruları kullanıyorlar, ancak yine de soru işareti kullanırız.

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bana "anlatsana"'nin yapısını anlatabilir misin?

5 ay önce

humetin
humetin

.."anlatsana"NIN yapısını...

anlatmak - anlat (erzähle) "Imperativ Präsens / Emir kipi" / freundlich (dostça) " anlatsana "

https://www.edebiyatogretmeni.org/etiket/dilek-tasarlama-kipleri-konu-anlatimi/

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Teşekkür ederim :-)

5 ay önce

humetin
humetin

Gern geschehen :)

5 ay önce

humetin
humetin

Wann beginnt deine Reise ?- Seyahatin ne zaman başlıyor?

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.