Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Deine Reise"

Çeviri:Senin seyahatin

1 ay önce

7 Yorum


humetin

Erzählst du mir bitte etwas von deiner ersten Reise nach Afrika? War die wirklich sehr interessant? (Sagt man so?) (bana biraz Afrika'ya ilk seyahatini anlatsana lütfen. Gerçekten ilginç miydi?

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Mükemmel. Sadece ilk cümleden sonra soru işareti gereklidir. Almanlar kibar emirler için soruları kullanıyorlar, ancak yine de soru işareti kullanırız.

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bana "anlatsana"'nin yapısını anlatabilir misin?

1 ay önce

humetin

.."anlatsana"NIN yapısını...

anlatmak - anlat (erzähle) "Imperativ Präsens / Emir kipi" / freundlich (dostça) " anlatsana "

https://www.edebiyatogretmeni.org/etiket/dilek-tasarlama-kipleri-konu-anlatimi/

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Teşekkür ederim :-)

1 ay önce

humetin

Gern geschehen :)

1 ay önce

humetin

Wann beginnt deine Reise ?- Seyahatin ne zaman başlıyor?

1 ay önce