1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Gitar orada, takside."

"Gitar orada, takside."

Çeviri:Гитара там, в такси.

August 12, 2018

7 Yorum


nurullah7373

Olum tam havaya girdim B sinirimi bozdu be


MetinAydinn

гитара там, в такси. (Gitara tam, v taksi).


MetinAydinn

Пожалуйста, не пишите бессмысленные комментарии!


Luna652027

B nin anlami nedir?


ErenBlbl3

В bulunma hal eki. в кафе kafe-de anlamında.


MusaMert2

-de , -da eki Luna652027 arkadaş


tunseln

В aram yaxşı deyil

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.