"Gitar orada, takside."

Çeviri:Гитара там, в такси.

August 12, 2018

17 Yorum
Tartışma kilitli.


nurullah7373

Olum tam havaya girdim B sinirimi bozdu be


MetinAydinn

гитара там, в такси. (Gitara tam, v taksi).


MetinAydinn

Пожалуйста, не пишите бессмысленные комментарии!


Beray0567

в nin anlamı nedir acaba?


diamond_darkk

-da -de eki gibi dusun


Luna652027

B nin anlami nedir?


ErenBlbl3

В bulunma hal eki. в кафе kafe-de anlamında.


MusaMert2

-de , -da eki Luna652027 arkadaş


tunseln

В aram yaxşı deyil


Mervegl426867

Что за хрнеь


HSEYNSPR

Hızımı aldım ne güzel su в psikolojimi bozdu


alvin352

в herkese problem galiba


Blazer1907

B ingilizcedeki in


seydi45

Там гитара в такси nicin kabul edilmiyor


Ahmet62133

bu B yi vurabilsem vurucam delirtti beni ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.