1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Senin sessiz bir sesin var."

"Senin sessiz bir sesin var."

Çeviri:У тебя тихий голос.

August 12, 2018

8 Yorum


AtakanOuz1

"У тебя есть тихий голос" dogru olmaz mi?


Aynura757436

bende oyle dusunuyorum


nazliturks

Hayır olmaz. Rusça doğru cümle onlar öğle söylerler , türkçeye yanlış çevirmişler


cem774565

Есть olmasi gerekir


GokselKirca

Zaten gizli kalıyor kullanilsada olur kullanilmasada ayni anlama gelir bence.


Odette_

sessiz bir ses mi !!!? :|


meteulku_

Az sesli anlamında kullanılıyor :) "Ben sessiz birisiyimdir." dediğimizde her nasıl dilsizim, sağırım anlamına değil de fazla sesim çıkmaz anlamına geliyorsa, bu da benzer.


AilaAslanli

Ben boyle anlamsiz cumle gormedim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.