"Senin sessiz bir sesin var."

Çeviri:У тебя тихий голос.

August 12, 2018

5 Yorum


Odette_

sessiz bir ses mi !!!? :|

August 12, 2018

Altruist_

Az sesli anlamında kullanılıyor :) "Ben sessiz birisiyimdir." dediğimizde her nasıl dilsizim, sağırım anlamına değil de fazla sesim çıkmaz anlamına geliyorsa, bu da benzer.

August 12, 2018

AtakanOuz1

"У тебя есть тихий голос" dogru olmaz mi?

August 30, 2018

Aynura757436

bende oyle dusunuyorum

September 26, 2018

cem774565

Есть olmasi gerekir

October 23, 2018

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.