"Kız kahve içiyor."

Çeviri:Девочка пьёт кофе.

August 12, 2018

11 Yorum
Tartışma kilitli.


Oguzhan666

Девочка küçük kız anlamına gelir, küçük kızda kahve içmeyeceğine göre cevap девушка olarak kabul edilmeliydi


NigaritoM

Anlamadım Девочка küçük kızsa eğer Девушка büyük kız mı anlamına geliyor?


olay845924

Девушка пьёт кофе doğru cevap, küçük kız olarak belirtilmemiş soruda !! Zaten bir cok hata var bu uygulamada


Mehmet856866

Rusça da sadece geniş zaman vardır.. Kiz kahve içer yada içiyor.. anlamına gelir


FerdarKork

Девушка yazdim yalnis yapdim dedi sizce kim yalnış


mustafa245029

Aynen yanlış diyor


hayatsizeguzel0

Aynen bende ole yazdim yanlis oldu


Leman590754

девушка пьет кофе yazdım yanlış oldu


HazelTC

Девушка пьет кофе. olmalıydı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.