1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Kız kahve içiyor."

"Kız kahve içiyor."

Çeviri:Девочка пьёт кофе.

August 12, 2018

7 Yorum


Oguzhan97006

Девочка küçük kız anlamına gelir, küçük kızda kahve içmeyeceğine göre cevap девушка olarak kabul edilmeliydi


NigaritoM

Anlamadım Девочка küçük kızsa eğer Девушка büyük kız mı anlamına geliyor?


Mehmet856866

Rusça da sadece geniş zaman vardır.. Kiz kahve içer yada içiyor.. anlamına gelir


Leman590754

девушка пьет кофе yazdım yanlış oldu


Hazel829868

Девушка пьет кофе. olmalıydı.


olay845924

Девушка пьёт кофе doğru cevap, küçük kız olarak belirtilmemiş soruda !! Zaten bir cok hata var bu uygulamada

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.