Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The boy"

Traducere:Băiatul

acum 4 ani

41 de comentarii


Daria.Ioana2006

La mine se aude di boy

acum 3 ani

sara795707

Si la mine se aude Boy

acum 3 ani

RaduIrimia3

Y m9u77

cu 3 luni în urmă

JuniorulLu

Si la mine.

cu 11 luni în urmă

DanielfanM

Ar mai fi trebuit lucrat la problema asta. Nu?

cu 10 luni în urmă

Madalina241

Hey 3 yes hdhdeh

acum 1 an

DinuIonut7

Și la mine

acum 1 an

RaduIrimia3

9byjf6xljj

cu 3 luni în urmă

ioana620972

E foarte usor este the boy.Cand the se aude di este in fata unei vocale.Cat de greu e?

acum 2 ani

luciaMolod1

Cred, că am scris. corect băiatul,. Are artjicolul hotărât the

acum 1 an

eelaa1

Se aude DĂ BOI

acum 3 ani

Dani316599

Cine este cel cu fața roșie

cu 9 luni în urmă

Dani316599

Eu tot nu înțeleg cine este cel cu fața roșie!!!!!!!!!!Doar nu este Duolingo

cu 9 luni în urmă

alexfitzze

Dar de ce the boy baiatul nam inteles

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nearticulat: ”boy” = ”băiat”.
Articulat nehotărât: ”a boy” = ”un băiat”.
Articulat hotărât: ”the boy” = ”băiatul”.

Ai întotdeauna indicii de traducere dacă treci mouse-ul pe deasupra cuvintelor.

acum 4 ani

andrei700833

Corect.

cu 11 luni în urmă

Dani316599

Who are you

cu 9 luni în urmă

Dani316599

Who are You?

cu 9 luni în urmă

Mihaeladab2

Da dar daca sti câta engleza e cv normal k 'da' e 'the' ...

acum 3 ani

IonelaGolb

Da boy

acum 2 ani

IonelaGolb

Eu aud da boy

acum 2 ani

SabinaRosc

Dar the boy inseamna ,,este baeatul"? Eu am raspuns asa shi imi arata ca este gresit...

acum 2 ani

Radika11

Dece la mine cand pun baiatul imi arata gresit

acum 2 ani

ElenaVoicu5

De ce baiatul si nu baiat

acum 1 an

Ecaterina626764

Si la mine se aude DĂ BOY

acum 1 an

DavidLupu1

the boy-baiatul

acum 1 an

Petrut220624

Ar trebui sa se poata corecta

acum 1 an

MarilenaCh8

Dă boy

acum 1 an

Alexandru289664

1w3

acum 1 an

Petru408381

E simplu

acum 1 an

David836959

Am scris Baiatul si spune ca e gresit

acum 1 an

AlinaElena237231

La mine băiatul

acum 1 an

maria32378

Dc baiatul daca tr baiat

acum 1 an

Nicu630842

The boy

acum 1 an

andrei979579

Nu gasesc cuvintul apă

acum 1 an

marius986933

water

cu 11 luni în urmă

NicoletaRo806213

Se aude the boy deci este baiatul coect?

acum 1 an

JuniorulLu

Se aude: Da boy

cu 11 luni în urmă

andrei700833

Dh

cu 11 luni în urmă

DanielfanM

Gg

cu 10 luni în urmă

Mircea457012

boys = baietii

cu 10 luni în urmă