1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Biz Alman ekibiyle birlikte …

"Biz Alman ekibiyle birlikte evime gidiyoruz."

Çeviri:Gemeinsam mit der deutschen Mannschaft gehen wir zu mir nach Hause.

August 12, 2018

14 Yorum


pXlhI2Ln

"mir nach" yerine "meinem" de olur mu? mir nach ne demek?


AliArslan244702

Daha önce[Gemeinsam mit der Detschen Mannschaft gehen wir nach Hause]olarak yazılmıştı!Niye yanlış oluyor???


ErhanGkmen

Evime kelimesinden dolayi burada "mir nach" evi-me anlamında


Tailgunners

"wir gehen gemeinsam mit der deutschen mannschaft zu mir nach hause" bunu yapan buraya kadar kursu yemiş yutmuş demektir :) Sorularım 1- Buradaki zu yönelme olduğu için mi? 2-der deutschen manns... kısmındaki der ve deutchen'in mantığı nereden geliyor?


BaybarsCan

Nach meinem Hause oluyorda neden nach mir Hause yanlış


SibanM

Cevap kalıplarında eksik kelimeler var.


Hasan29147

Siban dayı aynı muhalefet lideri gibisin :)


Halime172352

yukardaki gibi daha önceki yazım niye kabul edilenmedi


medine589168

Kendisiyle ayni cevapladigim Dogru cevaba yanlis diyor neden


nurhat328942

Bu da doğru, kabul edilmeli, kelimelerin yerini değiştirmekle anlam ve cümle değişmez


enanasya

Wir gehen mit der deutschen Mannschaft zu Hause. cümlesi niye olmaz? Gemeinsam, mir nach yazmaya ne gerek var?
13 Ağustos 2020


aykutcakir

Birlikte ve benim evime dememis oluyorsun

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.