1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У меня нет ни воды, ни чая."

"У меня нет ни воды, ни чая."

Çeviri:Benim suyum da çayım da yok.

August 13, 2018

8 Yorum


Tuba553779

"Benim suyum da yok çayım da" dedim kabul etmedi. Halbuki türkçede doğru bir kullanım ve anlam da aynı


meteulku_

Doğrudur, kabul edilebilir bir cümle.


Zeynpyamann

Anlam olarak doğru. Belki de cümlede biçimsel olarak "ne ... ne" kalıbı kullanıldığı için kabul etmemiştir.


RuslanDost

Benim suyum da çayım da yok -- böyle doğru.


YagmurGuro

Suyum da yok çayım da yazdım kabul etmedi.


Snow27_ael

Bende benim ne suyum ne de çayım var yazdım doğru çıktı


AbdullahKa775455

Dogru yazdığım halde , doğru kabul etmiyor. Bir yanlışlık var


TutanComeon

Kabul etmedi ya ciddi misiniz? Yapay zekanızı geliştirmelisiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.