1. Forum
  2. >
  3. Topic: Czech
  4. >
  5. "Šli po pláži."

"Šli po pláži."

Translation:They were walking along the beach.

August 13, 2018

5 Comments


Nico44415

What is the present tense of Sli?


VladaFu

infinitive jít

first person plural indicative present jdeme


VladaFu

Oops, you were asking for the third person: jdou


jenda48

"Šly po pláži" to nebere. Nahlásil jsem to. Přece z česky namluvené věty nemůžete objektivně bez kontextu rozhodnout , zda "Šli " nebo "Šly" Šli muži, Šli muži a ženy ale Šly ženy, děti šly.( Děvčata Šla, zvířata šla)


VladaFu

Vypnu to, všechny podobný poslechy mají být vypnutý, ale je těžký podchytit všechno. Příště stačí upozornit, že nám něco uteklo.

Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.