1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How is your grandmother?"

"How is your grandmother?"

Fordítás:Hogy van a nagymamád?

May 3, 2014

16 hozzászólás


tivike1986

A következőt írtam: "Hogy van nagyanyád?" Nem, nem túl udvarias tudom, de azért elfogadhatta volna.


janomano

Inkább "Hogy van a nagymamád?". "A" nélkül ezekből a szavakból én csak a "Nagymamâd hogy van?" mondatot voltam hajlandó kirakni, azt meg nem fogadta el.


Maminti.

Jól mondod... Magyarul: "Hogy van a nagymamád?" Viszont az angol nyelvben a személynévmások elé nem szabad névelőt használni. Ettől még magyarul természetesen használható. A "Nagymamád hogy van?" meg egy kicsit kétértelmű...


Hitetlen1980

Leírnád a két különböző értelmét, mert én nem tudom mi lehet.


Nollika

Én is azt írtam amit abereg13


dsophie

Hogy van a nagyid? Ezzel mi a gond?


Hitetlen1980

Szerintem a nagyi becézett forma miatt nem helyes. Olyan ez, mint az apa apuci. Az úgy lenne, hogy Granny


kissliakiss

amikor gyorsan mondja ki a mondatot nem is lehet erteni :(


elodkalai

És ha én azt írtam hogy "Hogy van a mamád" ? Azt mér nem lehet elfogadni....


Kristof0220

Hogy van a mamád sem jo??


Hitetlen1980

Szerintem azt jelentsd, el fogják fogadni.


RichrdSkuc

Öreganyád hogy van?


erbse10

Ugyan azt irtam és mégsem fogadta el


Davidja11

rosszul írtad nekem is volt

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.