1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My mother has always felt th…

"My mother has always felt that she knows better than the doctors."

Çeviri:Benim annem her zaman doktorlardan daha iyi bildiğini hissetti.

May 3, 2014

17 Yorum


HalilERGEN

Yüzlerce yıldır böyle Türkçe cümle duyan olmuş mu :) Mazerette hazır. Cümleler bire bir tercüme edilemez.


GokhanErim

Güzel tespit , duyan olmuş mu için :)


forhan

felt yerine believed ya da thought daha güzel olmaz mı?


Avni86

aynen hissetti nedir zannetmiştir :D


tgoktas38

Bu cümle harbiden tam bir fiyasko olmuş. Benim elim çeviri yaparken hissetti yerine iddia etti demeye gitti o da saçma olur iddia eder doğru olan o da present simple olacak haliyle neyse işte anladınız.


skara61

ya bu nedir dalga mı geçiyorsunuz biraz işe yarar cümleler koymakta yarar var bence


cecelist2

Bu ne bicim ceviri


Oguzhan933569

Benim annem ''onun'' her zaman doktorlardan daha iyi bildiğini hissetti. Burada onun kelimesini kullandığım için hata aldım. Bence biraz saçma bir cümle olmuş. Burda ''She'' ile kastedilen belki başka biri. Bilemeyiz.


husameddincebre

Sacma bi ceviri olmus.benim annem herzama doktorlardan daha iyi hisseder olsa


tayfunkaar

Benim annem doktorlardan daha iyi bildigini her zaman hissetti. Cevirisine program hatali ceviri diyor.


sonterekeme

Cumle devrik o yüzden kabul etmemiş zaman özneden sonra gelir ör. Ahmet gidecek yarın okula cumlesi mi dogru yoksa Ahmet yarın okula gidecek kelimesi mi.


cronychucky

Always in anlami sadece daima mi hep hissetti yazdim kabul etmedi


spiker17

Hissetti ve always cekilisiyo hisseder olmasi gerekiyo


acalculia

bu cümlenin kullanıldığı ingilizce bir kaynak var mı ?


Mehmet358126

"Annem doktorlardan daha iyi bildigini her zaman hissetti." cumlesi ile sizin cevabiniz arasindaki fark nedir? LUTFEN ACIKLARMISINIZ.


Mehmet358126

"benim annem doktorlardan daha iyi bildigini her zaman hissetti" KABUL EDILMEDI. NEDEN? HALIL ERGEN'E KATILIYORUM. LUTFEN TURKCE OGRENIN

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.