1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have never met him."

"I have never met him."

Çeviri:Ben onunla hiç tanışmadım.

May 3, 2014

18 Yorum


geumlidren

meet'in 'buluşmak' anlamı yok muydu?

December 3, 2014

KorayYldz1

Anlatım bozukluğu var , birisi ile hiç tanışmamak diye bir şey olamaz.Tanışmamak zaten hiç olmamış bir şeydir.Burda hiç kelimesi gereksizdir.

April 26, 2016

ZekiyeDoku

acaba "meet" in sadece 1 anlami mi var!???

May 3, 2014

can_ping1234

met kelimesinin başka bir anlamıda buluşmak tır yalnışlık var.

January 20, 2016

drasarac1

Meet someone olarak kullanilir, araya" with, to " girmez.

November 3, 2014

UgurAydin4

Hic tanismadim nedir ya. Kac kez tanisacan. Onula tanismadim dogru olmasi gerekiyor. Anlatim bozuklugu var

September 17, 2015

emrehappy38

Katılıyorum, misal: Ben onunla henüz tanışmadım.

January 19, 2018

Furkan74926

Ben onunla hiç buluşmadım neden olmuyor?

April 17, 2017

bbariskirc

Tenezzul edipte cevap neden vermiyorsunuz

November 1, 2014

zafer_turan

Görüşmek de kabul edilmeli

December 14, 2015

iso65552

Ben onun ile hiç tanışmadım yazdım kabul etmedi

May 21, 2016

11DirkKuyt

m yerine n yazdım yanlışlıkla yanlış dedi -_-

August 3, 2016

MehmetOguz7

Meet'in tanismak,gorusmek,bulusmak anlamlari var

April 5, 2017

MusalZafer

"Ben onu hiç tanımadım". Neden olmadı ?

October 30, 2017

can_ping1234

bir tahmin yürütebilir miyim doğruluğundan emin değilim ama 'tanımak' fiili know dan gelir 'tanışmak' ise meet olur o aradaki ş harfi her şeyi değiştiriyor tanımak ile tanışmak çok farklı bir şey zaten yani güzel ingilizcemi konuşturarak (!) bu kadar oldu eminim doğrudur yardımcı olabildiysem ne iyi!

October 30, 2017

Melike590602

burada have olmasa cümledeki anlam farkı tam olarak ne olurdu

September 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.