1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have never met him."

"I have never met him."

Çeviri:Ben onunla hiç tanışmadım.

May 3, 2014

21 Yorum


geumlidren

meet'in 'buluşmak' anlamı yok muydu?


Sune33856

"Meet" buluşma tanışma anlamına gelir.


KorayYldz1

Anlatım bozukluğu var , birisi ile hiç tanışmamak diye bir şey olamaz.Tanışmamak zaten hiç olmamış bir şeydir.Burda hiç kelimesi gereksizdir.


ZekiyeDoku

acaba "meet" in sadece 1 anlami mi var!???


UgurAydin4

Hic tanismadim nedir ya. Kac kez tanisacan. Onula tanismadim dogru olmasi gerekiyor. Anlatim bozuklugu var


emrehappy38

Katılıyorum, misal: Ben onunla henüz tanışmadım.


can_ping1234

met kelimesinin başka bir anlamıda buluşmak tır yalnışlık var.


drasarac1

Meet someone olarak kullanilir, araya" with, to " girmez.


Furkan74926

Ben onunla hiç buluşmadım neden olmuyor?


bbariskirc

Tenezzul edipte cevap neden vermiyorsunuz


zafer_turan

Görüşmek de kabul edilmeli


iso65552

Ben onun ile hiç tanışmadım yazdım kabul etmedi


11DirkKuyt

m yerine n yazdım yanlışlıkla yanlış dedi -_-


MehmetOguz7

Meet'in tanismak,gorusmek,bulusmak anlamlari var


MusalZafer

"Ben onu hiç tanımadım". Neden olmadı ?


can_ping1234

bir tahmin yürütebilir miyim doğruluğundan emin değilim ama 'tanımak' fiili know dan gelir 'tanışmak' ise meet olur o aradaki ş harfi her şeyi değiştiriyor tanımak ile tanışmak çok farklı bir şey zaten yani güzel ingilizcemi konuşturarak (!) bu kadar oldu eminim doğrudur yardımcı olabildiysem ne iyi!


Melike590602

burada have olmasa cümledeki anlam farkı tam olarak ne olurdu


EfkanAydin

İle eki gerekmiyor mu?


KK_AQ

I have never megan demis gibi oluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.