Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have never met him."

Çeviri:Ben onunla hiç tanışmadım.

4 yıl önce

17 Yorum


geumlidren

meet'in 'buluşmak' anlamı yok muydu?

3 yıl önce

ZekiyeDoku

acaba "meet" in sadece 1 anlami mi var!???

4 yıl önce

can_ping1234

met kelimesinin başka bir anlamıda buluşmak tır yalnışlık var.

2 yıl önce

drasarac1
drasarac1

Meet someone olarak kullanilir, araya" with, to " girmez.

3 yıl önce

UgurAydin4

Hic tanismadim nedir ya. Kac kez tanisacan. Onula tanismadim dogru olmasi gerekiyor. Anlatim bozuklugu var

3 yıl önce

emrewayne

Katılıyorum, misal: Ben onunla henüz tanışmadım.

8 ay önce

KorayYldz1

Anlatım bozukluğu var , birisi ile hiç tanışmamak diye bir şey olamaz.Tanışmamak zaten hiç olmamış bir şeydir.Burda hiç kelimesi gereksizdir.

2 yıl önce

Furkan74926

Ben onunla hiç buluşmadım neden olmuyor?

1 yıl önce

bbariskirc

Tenezzul edipte cevap neden vermiyorsunuz

3 yıl önce

zafer_turan

Görüşmek de kabul edilmeli

2 yıl önce

iso65552

Ben onun ile hiç tanışmadım yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

11DirkKuyt

m yerine n yazdım yanlışlıkla yanlış dedi -_-

2 yıl önce

MehmetOguz7

Meet'in tanismak,gorusmek,bulusmak anlamlari var

1 yıl önce

MusalZafer

"Ben onu hiç tanımadım". Neden olmadı ?

11 ay önce

can_ping1234

bir tahmin yürütebilir miyim doğruluğundan emin değilim ama 'tanımak' fiili know dan gelir 'tanışmak' ise meet olur o aradaki ş harfi her şeyi değiştiriyor tanımak ile tanışmak çok farklı bir şey zaten yani güzel ingilizcemi konuşturarak (!) bu kadar oldu eminim doğrudur yardımcı olabildiysem ne iyi!

11 ay önce