1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My mother did not like him."

"My mother did not like him."

Fordítás:Az édesanyám nem kedvelte őt.

May 3, 2014

13 hozzászólás


Varga-Gabriella

Miért nem jó, hogy : Anyám nem szerette őt????


szanyizoltan

Én is így jártam. Ha egyszer találkozok ezzel a hülye bagollyal,kitekerem a nyakát.


DrBuboBubo

Csak lassan a testtel!


papmik

Inkább fogadnád el a választ :-(


Maminti.

Szerintem jó, be kell jelenteni!


mokrai

"az édesanyám nem kedvelte őt" ez miért nem jó?


Vica58

Az anyám nem volt olyan,mint ő? Ez nem lehetséges? A like jelentheti azt is ,hogy (olyan,mint)


DrBuboBubo

Nem lehetséges, mert ebben a mondatban a like ige.


Happiness2020

Miért nem jó az hogy anya nem kedvelte őt?


JanosGrenc

A hangfelvétel gyors darálás

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.