"Mymotherdidnotlikehim."

Fordítás:Az édesanyám nem kedvelte őt.

4 éve

11 hozzászólás


mokrai

"az édesanyám nem kedvelte őt" ez miért nem jó?

1 éve

Varga-Gabriella

Miért nem jó, hogy : Anyám nem szerette őt????

4 éve

szanyizoltan

Én is így jártam. Ha egyszer találkozok ezzel a hülye bagollyal,kitekerem a nyakát.

4 éve

DrBuboBubo

Csak lassan a testtel!

4 éve

ZoltnDiene

:)

4 éve

papmik

Inkább fogadnád el a választ :-(

4 éve

Maminti.
Maminti.

Szerintem jó, be kell jelenteni!

4 éve

Vica58

Az anyám nem volt olyan,mint ő? Ez nem lehetséges? A like jelentheti azt is ,hogy (olyan,mint)

4 éve

DrBuboBubo

Nem lehetséges, mert ebben a mondatban a like ige.

4 éve

Honey20110806

Miért nem jó az hogy anya nem kedvelte őt?

3 éve

malackutya

Mert My!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.